„Nie słucham na gapę” – ruszyła nowa kampania Radia Nowy Świat

O autorze
2 min czytania 2022-09-22

Nie słucham na gapę, wspieram Radio Nowy Świat – to hasło nowej kampanii Radia Nowy Świat, która rusza już w najbliższy piątek 23 września br. na antenie oraz w mediach społecznościowych. Kampania o charakterze informacyjno-edukacyjnym ma zachęcić Słuchaczy do finansowego wsparcia stacji.

Radio Nowy Świat ma obecnie ponad 32 tys. Patronek i Patronów, którzy każdego miesiąca realnie wspomagają bieżącą działalność radia. Miesięczna kwota ponad 660 tys. złotych na Patronite to suma wpłat, gdzie najniższa wynosi 10 zł, a najwyższa 3.000 złotych.

W ciągu dwóch tygodni od uruchomienia nowej wersji aplikacji Radia Nowy Świat pobrało ją ponad pół miliona Użytkowników. To wyraźnie pokazuje, że istnieje ogromny potencjał znalezienia wśród nich osób, które mogą i zechcą wspierać działalność stacji. Z obserwacji, rozmów ze Słuchaczami wynika, że jest dość spora grupa, która naprawdę nie wie, jak finansowane jest Radio Nowy Świat.

Ta kampania ma na celu zachęcenie do wpłat niezdecydowanych Słuchaczy oraz poinformowanie tych nie mających świadomości, w jaki sposób utrzymuje się nasze radio. Chcemy również podkreślić, że w obecnych czasach, czujemy, że to my przejęliśmy misję radia publicznego – mówi Magda Jethon, redaktorka naczelna.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcą hasła „Nie słucham na gapę” jest Patron Radia Nowy Świat, pan Jerzy Witkowski, który zupełnie spontanicznie wypowiedział je podczas audycji „Koncert Życzeń. Pan Jerzy będzie bohaterem cyklu Ady Bąkowskiej „Między nami Patronami” we wtorek, 27 września br., o godzinie 8:45. Spoty autopromocyjne z udziałem dziennikarzy stacji  mają przekonać słuchaczy, że bez wpłat Patronek i Patronów nie byłoby Radia Nowy Świat, nie byłoby cyklu o Afryce, Ameryce Łacińskiej czy Skandynawii. Nie byłoby audycji historycznej, sportowej, redaktorzy nie polecaliby Słuchaczom wartościowych książek i muzyki, nie rozmawialiby z interesującymi gośćmi o rzeczach ważnych i ciekawych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To wszystko, co dzieje się na antenie radia, dzieje się za sprawą naszych Patronek i Patronów, którym z całego serca dziękujemy. I choć powoli myślimy o alternatywnych źródłach finansowania, bo sytuacja ekonomiczna w kraju nie napawa optymizmem, to pragnę zapewnić, że nasi darczyńcy będą dla nas zawsze najważniejsi – dodaje Magda Jethon.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania „Nie słucham na gapę, wspieram Radio Nowy Świat” oprócz spotów antenowych będzie mieć swoją graficzną odsłonę w mediach społecznościowych. Oprócz materiałów  publikowanych w kanałach społecznościowych radia, organizatorzy będą zachęcać Patronów do ujawniania swojego finansowego poparcia dla Radia Nowy Świat i zamieszczania grafiki na profilach prywatnych.

I na koniec informacja, która szczególnie ucieszy wszystkich fanów Piotra Bukartyka (Piotr Bukartyk wspólnie z Markiem Napiórkowskim poprowadzą w najbliższą sobotę, 24 września, Koncert Życzeń, 10:00-12:00). Artysta specjalnie na potrzeby kampanii napisał piosenkę pod tytułem „Nie słucham na gapę”, której premiera odbędzie się w piątek, 23 września, przed godziną 9.00 w porannej audycji „Nieco inny piątek”.

Ta kampania to kolejny element działań, który zamierzamy wprowadzić w Radiu Nowy Świat. Pracujemy nad Strefą Patrona na naszej stronie internetowej, która oferować będzie specjalne atrakcje dla naszych darczyńców – mówi Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sponsoringu Radia Nowy Świat.

Kampania „Nie słucham na gapę, wspieram Radio Nowy Świat” rusza w najbliższy piątek i potrwa ok. 4 tygodni.