BLIK dostępny w aplikacji Uber

Uber umożliwił swoim użytkownikom płatności BLIKIEM. Z okazji rozpoczęcia współpracy z BLIKIEM zaplanowano także specjalną promocję. Nowi użytkownicy aplikacji Uber otrzymają promocję -99 proc. na 3 pierwsze przejazdy opłacone BLIKIEM.
O autorze
1 min czytania 2022-09-22

olacy bardzo chętnie płacą BLIKIEM i oczekują od usługodawców udostępnienia im tego sposobu zapłaty. Dlatego już teraz, miliony użytkowników aplikacji Uber w Polsce, może zapłacić za przejazd właśnie za pomocą kodu. 

W działaniach, które podejmujemy na co dzień, koncentrujemy się przede wszystkim na zwiększaniu komfortu podróżujących i dostarczaniu im wielu możliwości wyboru, także w zakresie dostępnych metod płatności. BLIK, który z roku na rok notuje wzrosty popularności, doskonale uzupełnia dostępne w naszej aplikacji formy rozliczeń za przejazdy. – mówi Michał Konowrocki, dyrektor zarządzający Uber Poland.

Jak zapłacić BLIKIEM w Uberze?

Aby skorzystać z tej formy, płatności należy wejść w menu, klikając w lewy górny róg i przejść do zakładki „Płatności i Promocje”. Następnie wystarczy wybrać BLIKA jako preferowaną metodę płatności za przejazdy.

Liczba użytkowników BLIKA wciąż rośnie. Regularnie korzysta z niego ponad 11,3 mln użytkowników. Dlatego jesteśmy przekonani, że udostępnienie tej formy płatności w aplikacji Uber ucieszy osoby, które zamawiają za jej pośrednictwem przejazdy, a także zachęci kolejne do skorzystania z tej formy transportu. To ważna współpraca, która z pewnością przyczyni się do dalszego popularyzowania naszego rozwiązania – mówi Magdalena Kubisa z BLIKA.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Darmowy przejazd na start

Z okazji uruchomienia BLIKA w aplikacji, Uber oferuje specjalne promocje na przejazdy dla nowych użytkowników. Każda osoba, która zainstaluje i skorzysta z aplikacji, otrzyma 99 proc. zniżki na 3 pierwsze przejazdy opłacone BLIKIEM. Maksymalna wysokość jednorazowej promocji to 20 złotych. Z oferty będzie można skorzystać od 22.09 do 20.10.

Słuchaj podcastu NowyMarketing