Na trzecią odsłonę „Suzuki Show” składają się filmy, które będą prezentowane na stronie www.suzuki.pl, na kanale YouTube Suzuki Polska oraz w social mediach. W filmie „Legendy” ambasadorowie marki – dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas ruszają w podróż hybrydową Suzuki Vitarą i legendarnym autem terenowym Suzuki Jimny, by w swoim stylu, czyli z dużą dawką humoru opowiedzieć o ich zaletach.
Z kolei film „Sport” obrazuje, co łączy hybrydy Suzuki i dyscypliny, które marka „napędza”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Suzuki Show” jest pierwszą polską kampanią marki Suzuki w Polsce. Nazwa konceptu nawiązuje do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale przede wszystkim z udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Pierwsze dwie odsłony „Suzuki Show” mocno wybrzmiały na rynku, wpływając na dynamikę sprzedaży marki. Kampania została zgłoszona do konkursu Effie Awards Poland, którego wyniki będą znane w październiku.
Za koncept kreatywny reklam odpowiada Suzuki wraz z agencją Communication Unlimited, za produkcję filmów Selfish3, a zakup mediów Value Media.
Communication Unlimited w ramach strategii marki od 8 lat realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, Internecie i radiu oraz działania outdoorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing