Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza trzecia odsłona reklamy „Suzuki Show”

Co łączy Suzuki Vitarę i Suzuki Jimny? Co Suzuki Motor Poland robi dla rozwoju polskiego sportu? Na te pytania odpowiadają w najnowszej kampanii „Suzuki Show” –Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Kampanię razem z Suzuki przygotowała agencja Communication Unlimited.
O autorze
1 min czytania 2022-09-22

Na trzecią odsłonę „Suzuki Show” składają się filmy, które będą prezentowane na stronie www.suzuki.pl, na kanale YouTube Suzuki Polska oraz w social mediach. W filmie „Legendy” ambasadorowie marki – dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas ruszają w podróż hybrydową Suzuki Vitarą i legendarnym autem terenowym Suzuki Jimny, by w swoim stylu, czyli  z dużą dawką humoru opowiedzieć o ich zaletach.

Z kolei film „Sport” obrazuje, co łączy hybrydy Suzuki i dyscypliny, które marka „napędza”.  

„Suzuki Show” jest pierwszą polską kampanią marki Suzuki w Polsce. Nazwa konceptu nawiązuje  do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale przede wszystkim z udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Pierwsze dwie odsłony „Suzuki Show” mocno wybrzmiały na rynku, wpływając na dynamikę sprzedaży marki.  Kampania została zgłoszona do konkursu Effie Awards Poland, którego wyniki będą znane w październiku. 

Za koncept kreatywny reklam odpowiada Suzuki wraz z agencją Communication Unlimited, za produkcję filmów Selfish3, a zakup mediów Value Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Communication Unlimited w ramach strategii marki od 8 lat realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, Internecie i radiu oraz działania outdoorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing