Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Karol Paciorek w nowej kampanii marki Amica „Pora na parę!”

O autorze
2 min czytania 2022-09-22

We wrześniu wystartowała nowa kampania piekarników parowych marki Amica. Producent ze swoim nowoczesnym produktem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mnóstwo czasu spędzają w mediach społecznościowych. Tam też, z pomocą znanego dziennikarza i podcastera Karola Paciorka, który został zaproszony do projektu „Amica edukuje, co daje para w piekarniku” i przekonuje, jak w prosty sposób można wyczarowywać w nim doskonałe, aromatyczne dania – nawet, jeśli nie jest się mistrzem kuchni.

Ci, którzy od przeszło dekady śledzą działalność podcastową Karola Paciorka, wiedzą, że twórca popularnych programów „Lekko Stronniczy” i „Imponderabilia” jest wegetarianinem i lubi dobrą kuchnię, ale sam nie jest specjalistą w gotowaniu. Teraz dziennikarz i fotograf sprawdził swoje umiejętności kulinarne we współpracy z marką Amica, która we wrześniu uruchomiła kampanię „Pora na parę!”.

Producent sprzętu AGD chce udowodnić, jak szerokie spektrum zastosowań może mieć prosty w obsłudze i elegancki w wyglądzie piekarnik parowy, który sprawdzi się w każdym domu, a dodatkowo stanowić może remedium dla wszystkich, którzy nie czują się mistrzami kuchni.

Para ma wiele zastosowań w sprzętach domowego użytku, ułatwia m.in. prasowanie czy zmywanie naczyń. W najnowszej kampanii „Pora na parę” chcemy pokazać, że także para w gotowaniu i pieczeniu daje niesamowite, wyjątkowo smaczne efekty. Nasze piekarniki parowe potrafią wyczarować aromatyczne i soczyste mięsa, kruche warzywa, pieczywo z chrupiąca skórką, wilgotne i puszyste ciasta, ale również świetnie sprawdzają się do odgrzewania dań, odświeżania pieczywa, wyrastania ciasta czy domowej pasteryzacji. Przygotowanie dań na parze jest proste i nie wymaga specjalnych umiejętności – wystarczy zaufać gotowym programom parowym, które zostały opracowane przez profesjonalnych kucharzy – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji kategorii Grupy Amica.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tak nowoczesny produkt wymaga też odpowiedniej komunikacji – szczególnie, jeśli chcemy zwrócić uwagę młodej grupy. My postawiliśmy na media społecznościowe i świeży, filmowy format – na Instagramie, Tik-Toku, Facebooku czy YouTube. Zaproszony do współpracy Karol Paciorek w naturalny, często zabawny sposób opowiada o korzystaniu z piekarnika parowego i pokazuje, że każdy jest w stanie przygotować w nim pyszne dania. Wszystko dzieje się w nowoczesnej przestrzeni naszego Showroomu – dodaje Joanna Walczak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szerokozasięgowa kampania internetowa potrwa do końca roku, wspierana będzie w mediach społecznościowych serią programów, które powstały we współpracy z Karolem Paciorkiem. Celem poszczególnych odcinków jest odczarowanie mitów związanych z parą i pokazanie jak proste, a zarazem pyszne i inspirujące może być przygotowywanie potraw w piekarniku parowym Amica.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tym, który są już w posiadaniu piekarnika parowego Amica i szukają inspiracji, dedykowana jest specjalna strona przepisy.amica.pl, na której użytkownicy będą mogli zapoznać się z przepisami na dania na parze. Wszystko dla osiągnięcia mistrzowskiego smaku we własnej kuchni!

Za koncept i content kampanii odpowiada agencja C108, a za produkcję dom produkcyjny dwa:zero. Kampanię mediową prowadzi ValueMedia, natomiast działania w social mediach – agencja dotrelations.

Więcej informacji znajduje się na dedykowanym landing page’u kampanii: amica.pl/piekarniki-parowe-informacje