Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Cała JA – naturalne piękno w kampanii bielizny Dalia Ligerie

Cała JA – naturalne piękno w kampanii bielizny Dalia Ligerie
O autorze
4 min czytania 2022-09-30

Cztery piękne, różne kobiety wystąpiły w najnowszej kampanii bielizny Dalia Lingerie. Na planie spotkały się: youtuberka i karmiąca piersią mama Kinga (@thepinkrook), instagramerka Agata (@agatha_cybuchovska) z niepełnosprawnością, młoda influencerka Paulina (@paulina_mularczyk) i trenerka fitness po korekcie biustu Kasia (@wkondycji.pl). Ich wspólna energia i swoboda w prezentowaniu się w samej bieliźnie inspiruje, autentycznie zachęca do samoakceptacji i jest najlepszym dowodem na to, że piękno nie ma jednego rozmiaru.

Ideą projektu było pokazanie klientkom Dalii, że marka tworzy kolekcje z myślą o różnych sylwetkach, i że dobrze dobrana konstrukcja bielizny, podkreśla kobiecość, dodaje pewności siebie i wspiera pozytywne nastawienie do własnego ciała.

Zbudować więź

#Bodywithastory. To hasło-klucz w przypadku naszej działalności, nie tylko w kontekście projektowania bielizny w szerokiej gamie rozmiarów. W najnowszej kampanii postawiliśmy sobie wyzwanie polegające na uchwyceniu piękna kobiecej różnorodności w obiektywie aparatu i kamery. Uważamy, że zdjęcie pełne naturalności wyraża więcej niż tysiąc słów. Chcieliśmy dodać kobietom odwagi i zachęcić je do tego, by jak nasze ambasadorki, pokochały swoje ciało – komentuje współwłaściciel marki Dalia Lingerie, Dariusz Włodarczyk. Zresztą do realizacji tego projektu zachęciła mnie jedna z jego bohaterek, Agata, która w wywiadzie dla naszego portalu powiedziała, że jej marzeniem jest wystąpić w kampanii bielizny. Dla nas przyjemnością było spełnienie jej marzenia. Mamy nadzieję, że dla innych dziewczyn to doskonała inspiracja do tego, by akceptować siebie, bez względu na ograniczenia.


Modelka: Agata Cybuchowska | Fotograf: Anna Konieczna | Produkcja: Agencja Korpo Bielsko-Biała

Lovemarks to nie tylko lojalność i zaufanie do marki. To wypracowana, obustronna komunikacja na linii firma-klient

Nie jesteśmy pionierami w przygotowaniu kampanii bielizny z dziewczynami, które nie zajmują się zawodowo modelingiem, ale cieszy nas fakt, że tego typu projekty nie tracą popularności! Regularnie widzimy reklamy, w których występują autentyczni bohaterowie bez nadmiernego retuszu. Czytamy wiadomości i komentarze kobiet w social mediach i zauważamy, że taka normalizacja różnych sylwetek jest dla nich bardzo ważna. W przypadku naszej sesji nie chodziło o wykalkulowaną realizację strategii PR-owej, bo od dawna nawiązujemy relacje z inspirującymi kobietami, m.in. kilka sezonów wstecz przygotowaliśmy talk show na naszym kanale YouTube pod hasłem „Dalia Talks”, w którym rozmawialiśmy na przeróżne tematy z dziewczynami mającymi rozmaite pasje. Tak właśnie poznaliśmy Agatę Cybuchowską, o której wspominał Darek i której niesamowita historia nas urzekła. Mimo, że Agata porusza się na wózku inwalidzkim, zupełnie nie przeszkadza jej to w wychowywaniu fantastycznego syna czy też pracy zawodowej. Poza tym na jej instagramowym profilu nie ma miejsca na tabu i otwarcie mówi o seksualności osób z niepełnosprawnością. Oczarowała nas do tego stopnia, że zdecydowaliśmy się poprosić ją o wywiad, w czasie którego Agata wyznała, że jej największym marzeniem jest udział w profesjonalnej kampanii bielizny i od tego się wszystko zaczęło. – wspomina Sabina Mańka, projektantka Dalia Lingerie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Modelka: Kasia Zaremba | Fotograf: Anna Konieczna | Produkcja: Agencja Korpo Bielsko-Biała

Po najlepszym marketingu naprawdę nie widać, że jest marketingiem. Kluczem do sukcesu nigdy nie jest bowiem sama historia, ale jej bohaterowie

Nie tylko teraz, ale od samego początku istnienia Dalii (to już ponad 25 lat!), markę charakteryzowała inkluzywność. To aktualnie bardzo modne słowo, ale w tym przypadku pasuje idealnie. Właściciele firmy z ogromnym szacunkiem podchodzą do różnorodności występującej wśród Dalibabek (tak nazywają się pieszczotliwie klientki marki). Content na profilach Dalii zawsze dba o relacje. Chodzi o to, aby kobiety nigdy nie bały się pokazywać prawdziwego JA, żeby nie przytłaczały ich społeczne oczekiwania i naciski. Dlatego w kolekcjach już teraz można znaleźć biustonosze w rozmiarach misek A-M i obwodach 60-100 cm. To szeroka skala, a zespół projektancki nie powiedział jeszcze ostatniego słowa! W sesji z ambasadorkami Dalia pokazała, jak bielizna układa się na szczupłej Paulinie Mularczyk, której sylwetka charakteryzuje się bardzo małym obwodem pod biustem. Kinga Gawron, karmiąca wówczas piersią sama żartowała, że jej ciało potrafi zmienić rozmiar czasem nawet w ciągu kilku godzin. Do tego Kasia Zaremba po korekcie biustu, która oficjalnie dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat operacji i psychicznego nastawienia do niej w Internecie. Na planie nie zabrakło też inicjatorki całego zamieszania, Agaty Cybuchowskiej – udowadniającej, że prawdziwa kobiecość nie ma żadnych ograniczeń w ciele! Rola każdej z dziewczyn w kampanii zdjęciowej i w dokumentującym projekt wideo była więc nieoceniona, a sama Dalia mogła w ten sposób jeszcze raz podkreślić, że piękno nie ma kształtu, wieku ani rozmiaru.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


Modelka: Kinga Gawron | Fotograf: Anna Konieczna | Produkcja: Agencja Korpo Bielsko-Biała

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dziś dla konsumentów jak nigdy dotąd ważne są idee, wartości i interakcje z markami, a badania pokazują, że kwestie te będą coraz bardziej istotne

Koncepcja naszej influencerskiej sesji zdjęciowej została oparta na założeniu: Dalia Lingerie = poszanowanie i wdzięczność dla każdego ciała. W swojej komunikacji pragniemy podkreślać, że każda kobieta, niezależnie od noszonego rozmiaru, może czuć się na co dzień maksymalnie wygodnie, kobieco i seksownie – oczywiście o ile tylko będzie miała na to ochotę. Przygotowując wraz z Agencją Kreatywną Korpo scenariusz sesji, wzięliśmy pod uwagę specyfikę lokalizacji, potrzeby wszystkich zaangażowanych osób, a także ograniczony czas na jej realizację. Finalnie dzień na planie zakończyliśmy z pięknym wynikiem: 4 indywidualne sesje, kilkadziesiąt zdjęć do finalnego wyboru przez nasze ambasadorki i około 2 godzin materiału video! To bardzo dobry wynik. Teraz czekamy już tylko na feedback ze strony naszych klientek i czuję, że będzie bardzo pozytywny. – podsumowuje projekt Tomasz Włodarczyk, współwłaściciel Dalia Lingerie.


Modelka: Paulina Mularczyk | Fotograf: Anna Konieczna | Produkcja: Agencja Korpo Bielsko-Biała

Credits:

Models: Kinga Gawron, Kasia Zaremba, Paulina Mularczyk, Agata Cybuchowska.
Camera: Marcin Skorupski
Projectant: Sabina Mańka
Stylist: Karolina Adamska
MUAH: Agnieszka Adamczyk / MakeUp Commando
Production: Korpo Agencja Kreatywna

Artykuł powstał we współpracy z Dalia Lingerie.