Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Papaya Films i Onet wyróżnieni podczas The APA Show 2022

Spot „Herd Immunity” wyróżniony w tegorocznej edycji kolekcji APA, powstał w ramach konkursu Papaya Young Creators, gdzie zdobył Grand Prix.
O autorze
0 min czytania 2022-10-03

The APA Collection to organizowane przez brytyjskie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych coroczne zestawienie najlepszych reklam stworzonych przez lokalne firmy produkcyjne i agencje, prezentowane podczas The APA Show. Pokaz miał miejsce pod koniec września w Londynie. The APA Collection nie przewiduje kategorii i zwycięzców, jest to showcase najlepszych produkcji.

Wśród nagrodzonych prac znalazły się filmy wyprodukowane przez największe domy produkcyjne, takie jak Pulse Films, Academy, Rattling Stick czy Stink Films.

Scenariusz do spotu „Herd Immunity” był odpowiedzią na brief przygotowany przez Onet i dotyczył podejścia do fake newsów. Za reżyserię filmu odpowiada Rosie May Bird Smith. Autorem zdjęć był Mike Staniforth. Organizatorzy Papaya Young Creators rozpoczęli właśnie prace nad dziesiątą edycją konkursu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj