The APA Collection to organizowane przez brytyjskie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych coroczne zestawienie najlepszych reklam stworzonych przez lokalne firmy produkcyjne i agencje, prezentowane podczas The APA Show. Pokaz miał miejsce pod koniec września w Londynie. The APA Collection nie przewiduje kategorii i zwycięzców, jest to showcase najlepszych produkcji.
Wśród nagrodzonych prac znalazły się filmy wyprodukowane przez największe domy produkcyjne, takie jak Pulse Films, Academy, Rattling Stick czy Stink Films.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Scenariusz do spotu „Herd Immunity” był odpowiedzią na brief przygotowany przez Onet i dotyczył podejścia do fake newsów. Za reżyserię filmu odpowiada Rosie May Bird Smith. Autorem zdjęć był Mike Staniforth. Organizatorzy Papaya Young Creators rozpoczęli właśnie prace nad dziesiątą edycją konkursu.