Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TVN

Portal ogłoszeniowy zainaugurował drugą część jesiennej kampanii „Tu zaczynają się emocje”. Tym razem marka będzie towarzyszyć widzom najpopularniejszych programów w stacjach Grupy TVN.
O autorze
1 min czytania 2022-10-04

TVN, TVN24, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, Paramount Network, TTV – obecność w tych stacjach obejmuje jesienna kampania portalu Nieruchomosci-online.pl. Spoty promujące markę będą towarzyszyć widzom w październiku i listopadzie.

Przy okazji „Milionerów”, „Dzień dobry TVN”, prognozy pogody w TVN24 czy hitów filmowych TVN 7, będziemy przypominać, że na Nieruchomosci-online.pl znajduje się najwięcej ogłoszeń mieszkań, domów i działek w całej Polsce. Zostaliśmy również sponsorem trzeciego sezonu popularnego programu „Mieszkanie na miarę”. To cieszący się dużym zainteresowaniem widzów format, który prowadzą agent nieruchomości i architekt wnętrz. Ich celem jest pomoc bohaterom odcinka w znalezieniu i wyremontowaniu mieszkania z drugiej ręki wraz z dostarczaniem cennym informacji o rynku nieruchomości – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.

Obecność w telewizji to druga część jesiennej kampanii portalu, która realizowana jest pod hasłem „Tu zaczynają się emocje”. Pierwsza, zainaugurowana pod koniec sierpnia, obejmowała promocję marki w takich rozgłośniach radiowych jak RMF FM, Radio ZET, Antyradio, Meloradio i Chillizet. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj