TVN, TVN24, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, Paramount Network, TTV – obecność w tych stacjach obejmuje jesienna kampania portalu Nieruchomosci-online.pl. Spoty promujące markę będą towarzyszyć widzom w październiku i listopadzie.
Przy okazji „Milionerów”, „Dzień dobry TVN”, prognozy pogody w TVN24 czy hitów filmowych TVN 7, będziemy przypominać, że na Nieruchomosci-online.pl znajduje się najwięcej ogłoszeń mieszkań, domów i działek w całej Polsce. Zostaliśmy również sponsorem trzeciego sezonu popularnego programu „Mieszkanie na miarę”. To cieszący się dużym zainteresowaniem widzów format, który prowadzą agent nieruchomości i architekt wnętrz. Ich celem jest pomoc bohaterom odcinka w znalezieniu i wyremontowaniu mieszkania z drugiej ręki wraz z dostarczaniem cennym informacji o rynku nieruchomości – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.
Zobacz również
Obecność w telewizji to druga część jesiennej kampanii portalu, która realizowana jest pod hasłem „Tu zaczynają się emocje”. Pierwsza, zainaugurowana pod koniec sierpnia, obejmowała promocję marki w takich rozgłośniach radiowych jak RMF FM, Radio ZET, Antyradio, Meloradio i Chillizet.