Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Bosman partnerem Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”

Marka Bosman została partnerem szczecińskich kibiców! Współpraca SKPSu i marki Bosman pn. „Kibicuj z Bosmanem” – podmiotów tak silnie kojarzących się ze Szczecinem i województwem zachodnio-pomorskim – ma na celu wspólną promocję regionu i integrację lokalnej społeczności.
O autorze
1 min czytania 2022-10-04

Bosman to regionalna marka warzona w szczecińskim browarze, która jest blisko najistotniejszych wydarzeń regionu i jego mieszkańców. Umowa partnerska ze Stowarzyszeniem Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy” jest kontynuacją wieloletniej współpracy Bosmana z kibicami szczecińskiego klubu.

Partnerstwo będzie wspierać rozwój i promocję regionu oraz integrować lokalną społeczność. Ten właśnie rodzaj sponsoringu jest ważnym elementem w aktywności marki. Umowa została podpisana na minimum dwa lata, a w jej ramach planowanych jest wiele ciekawych akcji, wydarzeń i konkursów. Powstanie m.in. duża akcja, którą marka przygotowała dla konsumentów, o której szczegółach Bosman i SKPS poinformują wspólnie już wkrótce.

Bosman jest naturalnym towarzyszem przy kibicowaniu, dlatego z dumą mogę ogłosić, że zostaliśmy partnerem Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”. Jestem przekonana, że działania, które wspólnie podejmiemy z kibicami, przyczynią się do rozwoju sportu i kultury kibicowania w naszym Regionie. Dla naszego Browaru ważne jest, by aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnej społeczności, a kibice są nieodłączną jej częścią. Dlatego, jesteśmy dumni, że wspieramy kibiców. Zachęcamy wszystkich do kibicowania z Bosmanem! – mówi Alicja Wirkowska, odpowiedzialna za markę Bosman.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ubiegłych latach dla mieszkańców całego regionu i lokalnych organizacji pozarządowych powstał program Bosman Wspiera Region, w ramach którego zrealizowanych zostało ponad 25 projektów społecznych o łącznej wartości prawie miliona złotych. Marka sfinansowała również zakup busa dla niepełnosprawnych kibiców, a także ufundowała drugą, największą w Europie tzw. „sektorówkę”, czyli ogromną flagę wciąganą z dolnego sektora na górną część trybuny. Dzięki akcji zbiórki ponad 50 kg kapsli Bosmana kibice otrzymali również flagi meczowe. Teraz przyszedł czas na oficjalne partnerstwo i kolejne wspólne działania z „Portowcami”.

Cieszę się z naszej wieloletniej, udanej współpracy z marką Bosman Szczeciński. Już wkrótce rozpoczniemy kolejne wspólne, ciekawe inicjatywy, o których będziemy na bieżąco informować w naszych mediach społecznościowych, a tymczasem zapraszamy do wspólnego kibicowania – kibicowania z Bosmanem – mówi Maciej Kasprzyk, prezes Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na stronie internetowej: www.BosmanWspieraRegion.pl i na profilu Facebook BOSMAN Szczeciński Bosman Szczeciński | Facebook

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się