Ogólnopolska kampania marki Olewnik. Perfekcja smaku od pokoleń

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogólnopolska kampania marki Olewnik. Perfekcja smaku od pokoleń

W połowie września ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi&Saatchi. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach między innymi: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV.

Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy Olewnik, Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach działań ATL do końca września, odsłona nowej kampanii wraz z reklamą produktu pojawi się w telewizji, w formie spotów promocyjnych oraz spotów sponsorskich, w prasie kolorowej i w Internecie. Przewiduje także zwiększenie obecności marki w social media oraz blogosferze, a także promocję produktu w sklepach w całej Polsce (ekspozycja produktu, materiały POS, akcje samplingowe). Do promocji Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej zostali zaproszeni także ambasadorzy marki Olewnik.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki do skali ogólnopolskiej przez pryzmat jej unikalnej filozofii i wartości, które stały się podstawą do tworzenia doskonałych wędlin. Kampania wizerunkowo-produktowa pozwoli przedstawić ZM Olewnik jako rodzinną firmę z  tradycjami, w której receptury i pasja przyrządzania przekazywane są z pokolenia na pokolenie.

„Jesteśmy podekscytowani ruszającą kampanią naszej marki. Staraliśmy się pokazać w niej czym jest tradycja i prawdziwa pasja w przyrządzaniu dobrych wędlin. Dzięki doskonałej pracy całego zespołu, udało się stworzyć film, który przemawia do widza i emanuje subtelnością” – mówi Jacek Ziąbski, Dyrektor Marketingu firmy Olewnik.

Za projekty graficzne oraz komunikację PR odpowiada agencja XRS. Kreację filmu przygotowała agencja Saatchi&Saatchi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij