Skepta dołącza do grona globalnych ambasadorów PUMA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Skepta dołącza do grona globalnych ambasadorów PUMA

PUMA ogłasza ambasadorską współpracę z raperem i producentem muzycznym, Skeptą. W ramach działań z marką, artysta zaangażuje się w projektowanie oraz weźmie udział w globalnych kampaniach marketingowych.

Partnerstwo zostało nawiązane przez Big Smoke Corporation, firmę należącą do Skepty, która powstała w celu wspierania utalentowanych osób w rozwoju ich kariery.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To pierwsza partnerska współpraca z marką, która pojawiła się w mojej nowej firmie Big Smoke Corporation i jestem z niej bardzo dumny. Razem z PUMA możemy zgrać naszą kreatywność i stworzyć nowy sposób myślenia o modzie i stylu. To zaszczyt współpracować z rozpoznawalną na całym świecie marką, która posiada mocną historię, przemawia do współczesnej młodzieży, a także rozumie czym jest partnerstwo. Z niecierpliwością czekamy na wspólny rozwój i tworzenie nowych możliwości dla następnych pokoleń – mówi Skepta.

Skepta posiada silną więź ze społecznością, do której dociera. Wraz z marką PUMA będzie pracować nad wprowadzeniem nowej wizji do mody męskiej, dzieląc się głęboką wiedzą o kulturze, muzyce, sztuce i stylu. Będzie aktywnym głosem i postacią w progresywnym świecie PUMA, od projektowania po kampanie i wszystko pomiędzy.

Skepta jest uosobieniem postępu, czego dowodem jest wpływ, jaki wywarł na muzykę, modę i kulturę w ciągu ostatnich dwóch dekad. Cieszymy się, że możemy rozpocząć z nim podróż, w której będzie odgrywać wieloaspektową rolę, dzieląc się swoją wizją i wiedzą oraz pomagając zrewolucjonizować naszą przestrzeń. Jesteśmy szczęśliwi mogąc powitać go w rodzinie PUMA, a także podekscytowani widząc, co możemy wspólnie osiągnąć – powiedział Bjoern Gulden, dyrektor generalny PUMA.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij