Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu

Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
O autorze
2 min czytania 2022-10-04

Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z czterech ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnera kreatywnego konkursu – agencję AdValue Engaged. Autorem tekstów jest Czesław Plawgo Senior Copywriter. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez UCHO STUDIO i są dostępne na stronie timecodeakcjaanimacja.pl

– CSR to nie tylko silny trend, to już element świadomego brandingu. Głównym celem marek nie jest już jedynie rozwój i większe przychody, ale także widoczny, pozytywny wpływ na otoczenie. Konsumenci chcą̨ wiedzieć, jakie wartości są̨ bliskie danej marce, jakie działania wspiera, a jakim się̨ sprzeciwia; oczekują̨ od marek zaangażowania w kwestie społeczne i coraz częściej będą̨ wybierać brandy, z którymi się̨ utożsamiają̨. Marki mają tę świadomość i zwiększają̨ swoje zaangażowanie w projekty z obszaru CSR. To czego często im brakuje, to pomysłu jak o tym w atrakcyjny sposób opowiedzieć́. Dlatego w tym roku przekazujemy to zadanie w ręce młodych twórców, wychowanych na social mediach i nowych technikach animacji. Niech opowiedzą̨ o działaniach CSR naszych partnerów. W tym roku zaprosiliśmy do współpracy właśnie takie marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne. Są to: Asseco, Rossmann, Ergo-Hestia i Clovin. – powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.

Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna Grand Prix, a partnerzy własne wyróżnienia.

Prace oceniać będą między innymi:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Andrzej Pągowski – artysta grafik, Kreacja Pro,
  • Bartłomiej Szołajski – Creative Director oraz Ruslana Nedashkivska Senior Art Director z agencji AdValue Engaged – partnera kreatywnego konkursu
  • Małgosia Drozdowska i Agnieszka Klimczak – Creative Partners FCB & Milkman
  • Agnieszka Koćmierowska – Senior Art Director, McCann
  • Kuba Matyka – Creative Director/Experience Director, MELT
  • Anna Szkałuba – Art Director & Motion Designer
  • Beata Śliwińska „Barrakuz” – Visual & Graphic Designer,
  • Olga Wroniewicz – Reżyserka, graficzka, PJATK
  • Vladi Kravets – Motion Designer, Feeders
  • Łukasz Słotwiński – Founder and Creative Director s2dio
  • Adam Sternik – senior copywriter VMLY&R
  • Katarzyna Seredyńska – Dworzyńska – Postproducer Grey
  • Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.

Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych jest marka Wacom. Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Intuos M. Dodatkowo każda z marek partnerskich przyzna własne wyróżnienia po 3 000 zł. Zwycięzców poznamy 15 grudnia.

Za nową odsłonę identyfikacji wizualnej 5 edycji konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA odpowiada s2dio a start wsparty jest zrealizowanym w nowej stylistyce spotem promocyjnym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł powstał we współpracy z Timecode.