TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu

Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
O autorze
2 min czytania 2022-10-04

Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z czterech ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnera kreatywnego konkursu – agencję AdValue Engaged. Autorem tekstów jest Czesław Plawgo Senior Copywriter. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez UCHO STUDIO i są dostępne na stronie timecodeakcjaanimacja.pl

– CSR to nie tylko silny trend, to już element świadomego brandingu. Głównym celem marek nie jest już jedynie rozwój i większe przychody, ale także widoczny, pozytywny wpływ na otoczenie. Konsumenci chcą̨ wiedzieć, jakie wartości są̨ bliskie danej marce, jakie działania wspiera, a jakim się̨ sprzeciwia; oczekują̨ od marek zaangażowania w kwestie społeczne i coraz częściej będą̨ wybierać brandy, z którymi się̨ utożsamiają̨. Marki mają tę świadomość i zwiększają̨ swoje zaangażowanie w projekty z obszaru CSR. To czego często im brakuje, to pomysłu jak o tym w atrakcyjny sposób opowiedzieć́. Dlatego w tym roku przekazujemy to zadanie w ręce młodych twórców, wychowanych na social mediach i nowych technikach animacji. Niech opowiedzą̨ o działaniach CSR naszych partnerów. W tym roku zaprosiliśmy do współpracy właśnie takie marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne. Są to: Asseco, Rossmann, Ergo-Hestia i Clovin. – powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.

Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna Grand Prix, a partnerzy własne wyróżnienia.

Prace oceniać będą między innymi:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Andrzej Pągowski – artysta grafik, Kreacja Pro,
  • Bartłomiej Szołajski – Creative Director oraz Ruslana Nedashkivska Senior Art Director z agencji AdValue Engaged – partnera kreatywnego konkursu
  • Małgosia Drozdowska i Agnieszka Klimczak – Creative Partners FCB & Milkman
  • Agnieszka Koćmierowska – Senior Art Director, McCann
  • Kuba Matyka – Creative Director/Experience Director, MELT
  • Anna Szkałuba – Art Director & Motion Designer
  • Beata Śliwińska „Barrakuz” – Visual & Graphic Designer,
  • Olga Wroniewicz – Reżyserka, graficzka, PJATK
  • Vladi Kravets – Motion Designer, Feeders
  • Łukasz Słotwiński – Founder and Creative Director s2dio
  • Adam Sternik – senior copywriter VMLY&R
  • Katarzyna Seredyńska – Dworzyńska – Postproducer Grey
  • Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.

Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych jest marka Wacom. Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Intuos M. Dodatkowo każda z marek partnerskich przyzna własne wyróżnienia po 3 000 zł. Zwycięzców poznamy 15 grudnia.

Za nową odsłonę identyfikacji wizualnej 5 edycji konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA odpowiada s2dio a start wsparty jest zrealizowanym w nowej stylistyce spotem promocyjnym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł powstał we współpracy z Timecode.