Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Fake newsy – Digi Świat prezentuje drugi odcinek edukacyjny skierowany do młodych osób

O autorze
1 min czytania 2022-10-11

W następnym odcinku Digi Świat będziemy gościć dwóch ekspertów. Profesor Dariusz Jemielniak wytłumaczy czym jest fake news i jak się przed nim bronić. Z kolei dziennikarz Mateusz Hładki opowie o fake newsach z praktycznego widzenia posiłkując się swoimi doświadczeniami dziennikarza telewizyjnego.

Internet w krótkim czasie stał się wiodącym medium informacyjnym i stopniowo wypiera inne formy komunikacji. Dlatego tak ważne jest zrozumienie jak działa i jak odsiać wartościowe informacje od fake newsów, które z coraz większą siłą zalewają media społecznościowe i serwisy informacyjne.

Młodzi ludzie świetnie sobie radzą z technicznym opanowaniem Internetu, ale wielu z nich nie jest emocjonalnie przygotowanych do radzenia sobie z wyzwaniami kultury dezinformacji. Ważne jest więc, abyśmy nauczyli młodzież podstawowych zasad, jak ją zdemaskować. Dlatego z pomocą rusza wspólny projekt Fundacji Digital University i dentsu Polska, który ma na celu pomóc młodym ludziom lepiej zrozumieć cyfrowy świat. Projekt skierowany jest do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców.

W każdym odcinku młodzi prowadzący – Julia i Szymon – próbują zrozumieć zagadnienia związane z tym, co aktualnie dzieje się na świecie. Forma programu została przygotowana w sposób zachęcający do dyskusji i refleksji na dany temat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gotowe video znajdą się na kanale YouTube Fundacji Digital University. Każda szkoła i nauczyciele biorący udział w projekcie otrzymają specjalne certyfikaty potwierdzające ukończenie programu.

Patronat medialny nad akcją objęły portale Wirtualna Polska, NowyMarketing oraz Vibez. Produkcją zajęła się agencja The Story Lab (dentsu Polska).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się