Kampania AW14/15 RESERVED od zjednoczenie.com

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania AW14/15 RESERVED od zjednoczenie.com

Tegoroczna jesień w RESERVED to kampanie linii YFL, Street Fashion i Modern Line. Za stworzenie stron kampanijnych odpowiada agencja zjednoczenie.com.

Hasło przewodnie kampanii to Let’s Fashion, czyli swobodne łączenie stylu casual, klasycznego i najnowszych trendów, pozwalające stworzyć prawdziwie indywidualny look. Gwiazdą kampanii zrealizowanej w Londynie jest Georgia May Jagger.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Linia Street to miękkie, jesienne materiały kontrastujące z surowym tłem zdjęć. Koncepcja strony w pełni współgra z charakterem kolekcji. Męską odsłonę linii Street Fashion promuje model Mathias Lauridsen.

Przy tworzeniu strony kampanii YFL agencja zjednoczenie.com postawiła na dynamiczne rozwiązanie w sposobie prezentacji zdjęć. Efekt ruchu podkreśla charakter linii YFL – łączy młodzieżową energiczność z otwartością na stylowe eksperymenty.

Linia Modern to propozycja dla ceniących klasykę. Strona kampanii została utrzymana w duchu wyrafinowanej prostoty.

Serwisy powstały na platformie e-commerce Magento, co pozwala na szybki zakup prezentowanych ubrań. Powstała także osobna odsłona kampanii na urządzenia mobilne.

Street Fashion Woman
Street Fashion Man
YFL Woman
YFL Man
Modern Woman
Modern Man

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij