fot. od lewej: Marta Sielska, Wiktoria Bańska i Agata Gnypek
MullenLowe Warsaw znacznie się rozwinęła podczas pandemii dzięki nowym wygranym biznesowym i wzrostowi projektów kreatywno-cyfrowych od stałych klientów. Wygrała m.in. przetarg na obsługę Maybelline New York należącej do L’Oreal Polska i od czerwca sukcesywnie co miesiąc uruchamia nową kampanię marki. Rozszerzyła także współpracę z Henkel, realizując kampanie Pattex.
Zobacz również
Rozwijając się wspólnie z naszymi klientami od miesięcy starannie budujemy dobrze sprofilowany pod ich potrzeby zespół – wyjaśnia Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Warsaw. – Stawiamy na nowe osoby z ciekawym doświadczeniem w cyfrowym świecie jak Agata, ale także na ekspertów w naszym zespole, które jak Marta i Wiktoria w ostatnich tygodniach udowodniły, że potrafią za tym szybko zmieniającym się światem nadążyć. Mamy obecnie blisko 20-osobowy team bogaty w wiedzę i pomysły, reagujący na potrzeby klientów, który jest w stanie z sukcesem realizować strategiczne projekty – podkreśla.
Agata Gnypek została zatrudniona jako digital account managerka i powierzono jej zadanie koordynacji obsługi Delikatesów Centrum oraz nowo pozyskanych projektów. W reklamie pracuje blisko sześć lat wcześniej m.in. w K2 i Biurze Podróży Reklamy. Prowadziła projekty m.in. dla Pepsi kampanie nawet dla 32 krajów, w tym telewizja, digital, social media), Finlandia Vodka (social media, współpraca z influencerami) oraz Warty i CD Projekt.
Natomiast Marta Sielska, dotąd project managerka awansowała na senior project managerkę. Do jej głównych zadań należy koordynacja digitalowych projektów –L’Oreal Polska m.in. marek Garnier, Mixa, Maybelline i NYXa. W reklamie od ośmiu, a w MullenLowe Warsaw pracuje od pięciu lat. Oprócz L’Oreal Polska, obsługiwała Van Pur i Łomżę, Pernod Ricard i Ballantine’s oraz Zbyszko (w tym Veroni). Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencji MillionYou i pracowała dla marek takich jak LOT, Nestle i Lion, Miasta St. Warszawa czy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, a także w agencji LiquidThread – m.in. Frisco (kampanie 360) i T-Mobile (digital).
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Wiktoria Bańska, wcześniej na stanowisku juniorskim, została project managerką. Obecnie do jej głównych obowiązków należy nadzorowanie kampanii dla marki Maybelline oraz planowanie prac związanych ze stronami www – głównie dla Garnier. Ma na koncie wcześniejsze kampanie dla Maybelline oraz uczestniczyła w planowaniu działań z influencerami m.in.: dla marki Garnier (Czysty Squad) oraz COTY (Bourjois, Rimmel, Max Factor, Wella).
Słuchaj podcastu NowyMarketing