Zmiany w dziale PR i marketingu marek SEAT i CUPRA

O autorze
1 min czytania 2022-10-17

Jakub Góralczyk, który do tej pory pełnił funkcję PR managera marek SEAT i CUPRA rozpoczyna pracę na stanowisku communication managera SEAT&CUPRA. Zastąpi go Katarzyna Dziomdziora, która awansowała w strukturach Volkswagen Group Polska, dotychczas zajmując stanowisko digital & CX managera. Od połowy października pokieruje PR-em obu hiszpańskich marek.

Jakub Góralczyk związany jest z Volkswagen Group Polska od kwietnia 2014 roku. Jako kierownik ds. PR, a następnie także marketingu strategicznego marki CUPRA realizował liczne projekty związane z budowaniem obu brandów na polskim rynku. Odpowiadał także za działania z zakresu influencer marketingu oraz program ambasadorski.

To był wyjątkowy etap, móc współtworzyć lokalną strategię tak dynamicznie rozwijających się marek. Zarówno SEAT, jak i CUPRA mają niezwykle dużo do zaoferowania, przede wszystkim jednak, stoją za nimi pełni prawdziwej pasji ludzie. Cieszę się, że nadal będę mógł razem z nimi, choć z nowej perspektywy, opowiadać o naszych samochodach wszystkim miłośnikom prawdziwych motoryzacyjnych emocji – skomentował Jakub Góralczyk, który od połowy października objął stanowisko communication managera SEAT&CUPRA.

Katarzyna Dziomdziora, która awansowała na stanowisko PR managera hiszpańskich marek posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu branży motoryzacyjnej. Do tej pory realizowała działania dla takich brandów jak Volkswagen, SEAT oraz CUPRA, obejmując stanowiska związane ze strategią, komunikacją marketingową, CSR-em oraz digitalizacją. Projekty, za które była odpowiedzialna zdobywały liczne nagrody branżowe, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej, m.in.: Effie, Eventiada IPRA, MP Power czy Stevie Awards.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Cieszę się z tej zmiany. Marki z rodziny Grupy Volkswagen są mi szczególnie bliskie, zwłaszcza hiszpańskie brandy SEAT i CUPRA, dla których pracowałam przez ostatnie 3 lata. Obejmując nowe stanowisko chciałabym wprowadzić rozwiązania podnoszące widoczność naszych działań, a także znajomość oraz sympatię do obu marek wśród nowych grup konsumentów – mówi Katarzyna Dziomdziora.

Góralczyk i Dziomdziora objęli nowe stanowiska w połowie października. Oboje będą raportować do Jakuba Kesslera, dyrektora marketingu odpowiedzialnego za rozwój obu marek na polskim rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się