Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Natalia Hołownia: Podcast „Tak mamy” wziął się z poczucia samotności

Natalia Hołownia: Podcast „Tak mamy” wziął się z poczucia samotności
Zapraszamy do śledzenia cyklu podcastów PR na backstage’u, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka.
O autorze
1 min czytania 2022-10-19

Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”.

Gościnią kolejnego odcinka jest Natalia Hołownia, jedna z najbardziej cenionych oraz rozpoznawalnych dziennikarek modowych i show-biznesowych w Polsce. Hołownia przez wiele lat pracowała jako korespondentka festiwali filmowych, była m.in. w Cannes, Wenecji i Berlinie. Obecnie jest współprowadzącą podcast „Tak mamy”, w którym rozmawia z największymi gwiazdami show-biznesu o cieniach i blaskach macierzyństwa. Współpracuje także z Vogue Polska. 

Tylko w rozmowie z Emilią i Dagmarą zdradza kulisy show-biznesu i opowiada, które zrealizowane wywiady wyjątkowo sobie ceni i dlaczego zapadły jej w pamięci, czego nie lubi w show-biznesie, jakie ma plany na przyszłość oraz z czym zmagała się w czasie i po ciąży, a także za co ceni podcast „Tak mamy”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nie ma dnia kiedy bym nie myślałabym o wojnie na Ukrainie, dlatego podcast „Tak mamy” jest taką bańką, w której się zamykamy i rozmawiamy z gwiazdami. To jest bardzo terapeutyczne – podkreśla Hołownia. 

Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się