Jest to efekt wygranego, zamkniętego przetargu ogłoszonego na początku sierpnia 2014 roku, do którego zaproszonych było 6 agencji. Po pierwszym etapie zdecydowaliśmy się na wybór dwóch agencji, których zadaniem było doszczegółowienie warstwy kreatywnej oferty. W rezultacie, Agencja GONG przedstawiła najlepiej dopasowany przekaz do naszych obecnych potrzeb – mówi Jakub Walczak, Kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl. Kampania rozpocznie się w drugiej połowie października 2014 i obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie kanały TV, radio, outdoor i internet. To kolejna odsłona współpracy pomiędzy agencją GONG a Ceneo.pl. Wcześniej agencja realizowała z sukcesem kampanie Łowcy Promocji oraz Ceneo Mobilne.
Za zakup mediów ATL w ramach najnowszej kampanii odpowiada dom mediowyEquinox Polska. Zakupem mediów online zajmuje się dział marketingu Ceneo.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024