TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ceneo.pl wybiera agencję GONG

Agencja kreatywna GONG będzie odpowiadać za działania 360 w związku z planowaną jesienną kampanią marketera.
O autorze
0 min czytania 2014-09-18

Jest to efekt wygranego, zamkniętego przetargu ogłoszonego na początku sierpnia 2014 roku, do którego zaproszonych było 6 agencji. Po pierwszym etapie zdecydowaliśmy się na wybór dwóch agencji, których zadaniem było doszczegółowienie warstwy kreatywnej oferty. W rezultacie, Agencja GONG przedstawiła najlepiej dopasowany przekaz  do naszych obecnych potrzeb – mówi Jakub Walczak, Kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl. Kampania rozpocznie się w drugiej połowie października 2014 i obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie kanały TV, radio, outdoor i internet. To kolejna odsłona współpracy pomiędzy agencją GONG a Ceneo.pl. Wcześniej agencja realizowała z sukcesem kampanie Łowcy Promocji oraz Ceneo Mobilne.

Za zakup mediów ATL w ramach najnowszej kampanii odpowiada dom mediowyEquinox Polska. Zakupem mediów online zajmuje się dział marketingu Ceneo.pl.