Ceneo.pl wybiera agencję GONG

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ceneo.pl wybiera agencję GONG

Agencja kreatywna GONG będzie odpowiadać za działania 360 w związku z planowaną jesienną kampanią marketera.

Jest to efekt wygranego, zamkniętego przetargu ogłoszonego na początku sierpnia 2014 roku, do którego zaproszonych było 6 agencji. Po pierwszym etapie zdecydowaliśmy się na wybór dwóch agencji, których zadaniem było doszczegółowienie warstwy kreatywnej oferty. W rezultacie, Agencja GONG przedstawiła najlepiej dopasowany przekaz  do naszych obecnych potrzeb - mówi Jakub Walczak, Kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl. Kampania rozpocznie się w drugiej połowie października 2014 i obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie kanały TV, radio, outdoor i internet. To kolejna odsłona współpracy pomiędzy agencją GONG a Ceneo.pl. Wcześniej agencja realizowała z sukcesem kampanie Łowcy Promocji oraz Ceneo Mobilne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za zakup mediów ATL w ramach najnowszej kampanii odpowiada dom mediowyEquinox Polska. Zakupem mediów online zajmuje się dział marketingu Ceneo.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij