„IAB HowTo: SEM in uncertain times” to piąta odsłona wyjątkowego wydarzenia skupiającego czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak optymalizacje mogą przełożyć się na wymierne korzyści biznesowe. Wydarzenie odbędzie się 26 października 2022 r. w formule stacjonarnej, w Centrum Konferencyjnym WEST GATE w Warszawie.
Ostatnie lata charakteryzuje zwiększona niepewność i zmienność. Planowanie długoterminowe staje się coraz większym wyzwaniem, a sukces odnoszą tylko te firmy, które potrafią elastycznie dostosować się do stale zmieniających się warunków i szybko na nie reagować. Ideą konferencji jest wskazywanie dobrych przykładów i najlepszych praktyk w zakresie wykorzystania narzędzi SEM do optymalizacji biznesu, pomimo niepewnych okoliczności zewnętrznych.
Zobacz również
Podczas wydarzenia:
- Dowiesz się przed jakimi wyzwaniami w post-pandemicznej rzeczywistości stanęły firmy z branży e-commerce i nie tylko, oraz jak sobie z nimi radzą.
- Zobaczysz jak agencje oraz ich klienci przystosowują się do zmian w zakresie prywatności oraz jak radzą sobie z przyspieszającym trendem automatyzacji platform i narzędzi reklamowych.
- Poznasz najlepsze praktyki w zakresie realizowania kampanii SEO w zmieniającym się dynamicznie środowisku, czy to z uwagi na pandemię, sytuację geopolityczną, czy aktualizacje algorytmów Google.
- Nauczysz się jak wykorzystywać narzędzia analityczne, w tym nowy standard od Google – GA4, do optymalizacji działań marketingowych, aby wycisnąć jak najwięcej z budżetu, jakim dysponujesz.
Wydarzenie skierowane jest głównie do właścicieli firm z sektora MŚP, managerów zarządzających działami marketingu w dużych firmach i korporacjach, a także do specjalistów SEO, SEM, performance oraz analityków pracujących zarówno w agencjach, jak i po stronie klientów.
Agenda wydarzenia oraz bilety dostępne są na stronie wydarzenia.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Przemysław Włodarski, Performics; Dorota Percha i Marta Kusowska, Full Stack Experts; Bartłomiej Żydkiewicz i Maja Olczak, Sunrise System; Benedykt Protasiuk i Krzysztof Janosiewicz, Sempai; Piotr Wiernicki i Anna Wielgus-Miller, Bluerank; Mateusz Szynalewski, SEOgroup; Dariusz Piekarski, Semcore. Gościem specjalnym jest Mikołaj „Miko” Marczyk, wielokrotny Rajdowy Mistrz Polski, a konferencję poprowadzi Jarosław Miszczak, co-managing director, Bluerank i zastępca szefa grupy SEM w IAB.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Sponsor: Full Stack Experts
Patroni medialni: NowyMarketing, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Marketing przy kawie
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Więcej informacji znajduje się na stronie howto.iab.org.pl/sem-2022.