IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny. Premiera PORADNIKA PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska

O autorze
1 min czytania 2022-10-25

„Poradnik Programmatic 2022” to nowa, kompleksowa publikacja IAB Polska, którą premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru. Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Programmatic efektywny i bezpieczny, podczas którego eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Wydarzenie odbędzie się 9 listopada 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają publikację jako pierwsi.

Rejestracja na webinar dostępna jest na stronie wydarzenia.

Wartość rynku reklamy programatycznej niezmiennie rośnie. Z najnowszej edycji badania IAB/PwC AdEx wynika, że w 2021 roku w Polsce wydatki na ten model zakupu stanowiły już 23% wydatków na reklamę online ogółem, a blisko 50% wydatków na reklamę display (w tym wideo), odnotowując 25,3% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Jednocześnie w kolejnych latach można spodziewać się dalszych corocznych dwucyfrowych wzrostów inwestycji w ten model zakupu.

W związku z powyższym wzrasta nie tylko zapotrzebowanie na wiedzę z tego tematu, ale także konieczność standaryzacji i zapewnienia bezpieczeństwa reklamy programmatic.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jako Grupa Robocza Programmatic IAB Polska chcemy ,dzięki Poradnikowi przybliżyć jego odbiorcom, czym jest i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Na blisko 100 stronach przedstawiliśmy zarówno zagadnienia techniczne, sposoby realizacji działań, przykłady faktycznych kampanii, jak i systemowe rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa – komentuje Elżbieta Kondzioła, online sales director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska

Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny. Premiera PORADNIKA PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska, podczas którego wystąpią eksperci z Grupy Roboczej:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Łukasz Bańkowski, senior enterprise manager, Adform
  • Krzysztof Czok, board member, Tri-table
  • Jacek Józwiak, head of marketing platforms, Salestube
  • Gosia Kmieciak, managing director, CEE, Equativ.com
  • Elżbieta Kondzioła, online sales director LOVEMEDIA
  • Igor Rosłonek, head of technical account managers, Waytogrow
  • Marta Zielonka, programmatic investment manager, Publicis Media Exchange

Wydarzenie odbędzie się 9 listopada w godz. 11:00 – 12:00 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Uczestnicy spotkania otrzymają „PORADNIK PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska” jako pierwsi.

Rejestracja na webinar dostępna jest na stronie wydarzenia.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar
Patron medialny publikacji: NowyMarketing