Nowy dyrektor ma ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży w sektorach B2B oraz B2C. Przez ponad 16 lat pracował dla T-Mobile Polska, gdzie kierował działem wsparcia i rozwoju sprzedaży, odpowiadał za transformację sprzedaży w kierunku rozwiązań ICT, a następnie prowadził jeden z regionów sprzedażowych marki.
Hubert posiada także szerokie doświadczenie z zakresu konsultingu. Prowadził wiele projektów zwiększających wyniki działów sprzedaży. Na swoim koncie ma również szereg realizacji z zakresu przygotowania i wdrożenia projektów transformacji, segmentacji i optymalizacji sił sprzedażowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przez ostatnie lata kierował sprzedażą w firmach z sektora nowych technologii i IT.
Nie znam drugiej takiej firmy jak e-point, która potrafi pogodzić oczekiwania cyfrowego użytkownika z możliwościami technologii. Rozumiemy też przed jakimi wyzwaniami stają firmy chcące jak najlepiej odpowiedzieć na te potrzeby. Wspieramy biznes na tej drodze, tworząc rozwiązania wokół których skupia się transformacja cyfrowa naszych klientów – mówi Hubert Cabajewski.
Cieszę się, że do naszego zespołu dołącza Hubert, gdyż z jednej strony wnosi swoje ogromne doświadczenie, a z drugiej potrzebną naszej organizacji, nową perspektywę patrzenia na wyzwania jakie stoją przed nami – dodaje Marcin Żuchowicz, prezes zarządu e-point SA.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing