Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Gajewska wzmacnia Fin & Tech Practice w PR Calling

Do agencji PR Calling dołączyła Anna Gajewska, która jako senior PR & communication consultant wspiera obsługę klientów działu Fin & Tech.
O autorze
1 min czytania 2022-10-27

Anna Gajewska ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobyła pracując m.in. w departamencie marketingu i komunikacji KPMG oraz w Kulczyk Foundation, gdzie koordynowała projekty pomocowe z polskimi i zagranicznymi organizacjami pozarządowymi.

Cieszę się, że Fin & Tech Practice zyskał kolejnego doświadczonego konsultanta, bo obok pionu B2B, jest to drugi kluczowy dział agencji odpowiadający obszarom naszych najmocniejszych kompetencji. Anna od pierwszych dni pracy w PR Calling dała się poznać jako zaangażowana osoba, która nie boi się nowych wyzwań, a powierzone jej zadania realizuje z najwyższą skrupulatnością. Aniu, witamy na pokładzie i życzymy powodzenia! – mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business agencji PR Calling.

Do zadań Anny należy bieżące prowadzenie projektów dla klientów działu Fin & Tech, obejmujące m.in.  przygotowanie i realizację strategii PR, działania media relations, expert positioning oraz aktywności w social media. Z ramienia agencji Anna współpracuje m.in. z Lendi, Dare IT czy Crowdway.

Anna Gajewska jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych i Podyplomowego Studium na Uniwersytecie Warszawskim, jak również London School of Public Relations.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj