Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Druga edycja grzesznego konkursu Seven Ways to Sin by BLACK rozpoczęta!

W środę 17 września br. rozpoczął się projekt, na który fani marki BLACK i zmysłowych kobiecych kształtów czekali cały rok. Wystartowała właśnie druga edycja konkursu Seven Ways to Sin by BLACK.
O autorze
1 min czytania 2014-09-19

Przez dwa miesiące za pośrednictwem dedykowanej aplikacji na profilu BLACK Energy Drink na Facebooku swoje zgłoszenia do udziału w ekskluzywnej sesji zdjęciowej będą mogły zgłaszać wszystkie kobiety, które zapragną przeżyć niezwykłą przygodę. Najbardziej zmysłowe dziewczyny, które w głosowaniu internautów zdobędą największą liczbę głosów, będą miały szansę wzięcia udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej do limitowanej edycji kalendarza BLACK Energy 2015.

Ekskluzywny świat marki BLACK, a w nim siedem grzechów prezentowanych przez zmysłowe kobiety, to motyw przewodni unikalnego projektu Seven Ways to Sin by BLACK. Zjawiskowo piękne i gorące kobiety będą miały okazję wystąpić w sesji zdjęciowej do elitarnego kalendarza BLACK Energy 2015. Fani marki BLACK oceniając zdjęcia zamieszczone w aplikacji na profilu BLACK Energy Drink na Facebooku, zadecydują które kandydatki zakwalifikują się do finału i zostaną BLACK Mates.

– Współpraca ze znanym fotografem i doświadczonymi stylistami na profesjonalnym planie zdjęciowym to marzenie wielu kobiet i fantastyczna przygoda, która otwiera przed młodymi dziewczynami wiele nowych możliwości. My pomagamy spełniać ich marzenia. Wymagające jury złożonego z fanów marki BLACK zadecyduje, które z nich otrzymają szansę udziału w projekcie – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Kalendarz BLACK Energy 2015 pojawi się na rynku w limitowanej serii numerowanych egzemplarzy, które trafią do starannie wyselekcjonowanej grupy odbiorców oraz najzagorzalszych fanów świata BLACK. W ubiegłorocznej edycji projektu wzięło udział ponad 3000 kobiet z całej Polski. Na laureatki konkursu, oprócz udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej, czekała również podróż do gorącej Barcelony. Tym razem marka BLACK również przygotowała wyjątkowe niespodzianki. Zdjęcie zmysłowej kobiety, która pojawi się na okładce kalendarza BLACK Energy 2015 zagości również na łamach lutowego magazynu CKM!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing