Grzegorz Krychowiak twarzą nowej kampanii Kazar x Balamonte

To już trzeci sezon, kiedy Kazar i Balamonte łączą siły, tworząc kolekcję dla mężczyzn inspirowaną stylem Grzegorza Krychowiaka.
O autorze
1 min czytania 2022-10-31

– Dla mnie kolekcja, którą mam przyjemność tworzyć we współpracy z marką Kazar, musi łączyć przede wszystkim  wygodę z najwyższą jakością.  W najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Kazar X Balamonte chcemy zaproponować modele wpisujące się w najnowsze trendy mody, ale takie, które każdy aktywny mężczyzna może wykorzystać w stylizacjach na co dzień – mówi Grzegorz Krychowiak.

Być ubranym modnie i stosownie do okazji, jednocześnie wyrażając siebie i czując się komfortowo –to współczesna definicja męskiej elegancji. Najnowsza kolekcja to odpowiedź na potrzeby współczesnego, aktywnego mężczyzny, dla którego budowanie własnego wizerunku zaczyna się tam, gdzie spotyka się wygoda, uniwersalizm i możliwość podkreślania siebie poprzez unikatowy styl. Minimalizm, czyli dzisiejszy synonim  luksusu, stał się mottem przewodnim dla wszystkich projektów. Założenie to sprawdziło się również w kolorystyce. Wśród neutralnych barw dominują beż i brąz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To, co z całą pewnością  wyróżnia nową kolekcję to funkcjonalność, która wyraża się poprzez wygodę. Charakterystyczne dla kolekcji są perfekcyjne wykończenia. Koncentrowaliśmy się na wszystkich szczegółach, takich jak kolor, rodzaj skóry, podeszwy, przeszycia, przechodząc do konstrukcji. We współpracy z Grzegorzem Krychowiakiem powstała kolejny już raz spójna kolekcja, która sprosta najwyższym wymaganiom naszych klientów – mówi Karol Kazienko dyrektor marketingu marki  Kazar.

Słuchaj podcastu NowyMarketing