W pierwszej części, trwającej od 14 do 30 września, STS zbierał materiały zdjęciowe i wideo, na których piłkarscy fani pokazywali, w jaki sposób dopingują reprezentację Polski. Z wyselekcjonowanych materiałów, w ramach drugiej części działań mundialowych powstał spot video, który inauguruje kolejny etap kampanii STS.
Polscy kibice z pewnością po raz kolejny staną na wysokości zadania i w czasie mistrzostw świata w Katarze będą 12-tym zawodnikiem naszej reprezentacji. STS, jako oficjalny sponsor tej reprezentacji, nagradza ich za zaangażowanie i działanie. Dlatego oddaliśmy im głos w spocie. Pokazujemy, jak są ważni i jak ich wsparcie przekłada się na wyjątkową atmosferę wokół mistrzostw oraz samej reprezentacji – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer STS.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania STS potrwa do końca MŚ w Katarze. Wykorzystuje formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo. Komunikacja obejmuje też aktywności w mediach społecznościowych i lokalach przyjmowania zakładów. „#12 zawodnik” jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych realizowanych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”.