Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza druga część mundialowej kampanii STS #12 Zawodnik

STS, największy polski bukmacher i sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, ruszył pod hasłem „#12 Zawodnik” z drugą częścią kampanii na Mistrzostwa Świata. Potrwa ona do końca mundialu w Katarze.
O autorze
1 min czytania 2022-11-04

W pierwszej części, trwającej od 14 do 30 września, STS zbierał materiały zdjęciowe i wideo, na których piłkarscy fani pokazywali, w jaki sposób dopingują reprezentację Polski. Z wyselekcjonowanych materiałów, w ramach drugiej części działań mundialowych powstał spot video, który inauguruje kolejny etap kampanii STS.

Polscy kibice z pewnością po raz kolejny staną na wysokości zadania i w czasie mistrzostw świata w Katarze będą 12-tym zawodnikiem naszej reprezentacji. STS, jako oficjalny sponsor tej reprezentacji, nagradza ich za zaangażowanie i działanie. Dlatego oddaliśmy im głos w spocie. Pokazujemy, jak są ważni i jak ich wsparcie przekłada się na wyjątkową atmosferę wokół mistrzostw oraz samej reprezentacji – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer STS.

Kampania STS potrwa do końca MŚ w Katarze. Wykorzystuje formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo. Komunikacja obejmuje też aktywności w mediach społecznościowych i lokalach przyjmowania zakładów. „#12 zawodnik” jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych realizowanych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj