TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Starcie sportu i biznesu: Łukasz Kruczek ekspertem „szczupłego zarządzania”

6 października w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się konferencja „Sekret strategii Lean”. Organizatorem jest Leanpassion, firma doradcza wspierająca rozwój przedsiębiorstw w oparciu o realizację strategii lean.
O autorze
2 min czytania 2014-09-19

Podczas wydarzenia eksperci podzielą się wiedzą na temat 5 kluczowych kroków w procesie doskonalenia biznesowego. Zamiast tradycyjnych wykładów czy prelekcji uczestnicy będą mieli okazję m.in. postawić diagnozę swojej firmie i obejrzeć trening polskiej kadry. Spotkanie poprowadzą doświadczeni praktycy strategii lean oraz Łukasz Kruczek -trener polskiej reprezentacji skoczków narciarskich.  

Sport i biznes to motywy przewodnie konferencji „Sekret strategii lean”. Oba obszary charakteryzują się dużą konkurencyjnością, a droga do doskonalenia wymaga skupienia na szczegółach, dlatego uczestnicy wydarzenia będą poznawać tajniki strategii lean i prawdziwego przywództwa „wchodząc w buty” trenera kadry skoczków narciarskich – Łukasza Kruczka.  

Radosław Drzewiecki, prezes Leanpassion i organizator wydarzenia mówi: Celem spotkania będzie znalezienie wspólnych czynników, które determinują zwycięstwo. Naszym zdaniem skoki narciarskie są idealnym benchmarkiem dla menedżerów w biznesie, dlatego zaprosiliśmy do współpracy Łukasza Kruczka. Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość uczyć się od wybitnego trenera skoczków narciarskich, jak sprawić, by zespół, wszyscy jego członkowie „grali do jednej bramki”.

5 kroków do wygrywania

Podczas spotkania praktycy lean przeanalizują problemy będące źródłem marnotrawstwa. Uczestnicy będą dyskutowali o pięciu kluczowych problemach w biznesie i sporcie. Pierwszy obszar koncentruje się na umiejętności angażowania pracowników w realizację wspólnego celu i problemach myślenia „silosowego” skupiającego się na fragmentach działania organizacji. Drugie zagadnienie dotyczy prawdziwości w biznesie i sporcie, czyli podejmowaniu decyzji opartych na faktach, a nie zasłyszanych opiniach, co jest częstą zmorą menedżerów. Kolejny temat, zwraca uwagę na traktowanie Lean jako ciągłego procesu doskonalenia, a nie krótkotrwałego projektu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Lean to nie projekt to niekończąca się historia. Przewagę konkurencyjną można zbudować przez wyszukiwanie problemów i ich bieżące rozwiązywanie – przekonuje Radosław Drzewiecki. – Proces doskonalenia polega na tym, że pracownicy znają swoją rolę i „uruchamiają myślenie”. W przypadku gdy dostrzegają oni problem natychmiast powinni go zgłosić i wyjaśnić ze swoim przełożonym. W wielu firmach taki sposób postępowania to wciąż niedościgniony ideał.

Uczestnicy konferencji poznają również odpowiedź na pytanie „Jak zaangażować zespół w wygrywanie?” w sytuacji, gdy w polskich firmach wciąż brakuje standardów przywództwa. Ostatni obszar tematyczny odnosi się do kwestii satysfakcji z pracy i rozwikłania ciągłego wyzwania polegającego na tym, by pracy nie traktować jak „wyjście do roboty”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spotkanie praktyków sportu i biznesu

Case studies relacjonujące rozwiązania, sukcesy i porażki – to kluczowe zagadnienia, które za pomocą zdjęć i nagrań video zostaną przedstawione podczas spotkania w Centrum Olimpijskim. Organizatorzy zapewniają, że konferencja nie będzie miała formy seminarium, prelekcji, warsztatu czy Power Speech, lecz będzie żywą dyskusją, z której uczestnicy wyniosą merytorykę, inspirację i motywację do doskonalenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Chcemy odpowiedzieć na pytanie, czym jest lean. Na rynku krąży wiele mitów i przekłamań na ten temat. Np. niektórzy mówią, że to działa tylko w produkcji, niektórzy mówią, że jest to sposób „wyciskania” ludzi, a lean jest identyfikacją i eliminacją marnotrawstwa. – mówi Radosław Drzewiecki.– W trakcie wystąpienia pt. „Doskonalenie moja pasja”, Łukasz Kruczek w szczegółach prześledzi proces skoków poszukując wspólnie z uczestnikami źródeł problemów w skokach i działalności biznesowej.

Wg wyników testu Gallupa tylko 13% pracowników odczuwa satysfakcję z pracy – czy jest to główny problem hamujący rozwój polskich przedsiębiorstw, rozstrzygać będą uczestnicy debaty podczas konferencji „Sekret strategii lean”. Do rozmowy organizatorzy zaproszą 5 doświadczonych panelistów, którzy zostaną zrekrutowani spośród uczestników wydarzenia. Oprócz debaty, wystąpień Łukasza Kruczka oraz ekspertów strategii lean, uczestnicy będą mieli okazję do udziału w starciu sportu i biznesu.

Do udziału zaproszeni są dyrektorzy firm z branży usługowej i produkcyjnej, a także menedżerowie zorientowani na stałe doskonalenie.

Spotkanie wypełni dyskusja na następujące tematy:

  • Jak zaangażować zespół w wygrywanie?
  • Czym jest lean, kultura lean oraz strategia lean?
  • Dobry skok czy odległość?
  • Jakie są style przywództwa w sporcie i biznesie?
  • Jak zarządzać talentami a jak zespołem?
  • Kto jest odpowiedzialny za doskonalenie?
  • W jakim stopniu zaangażowanie determinuje wyniki firmy?

Szczegóły dotyczące konferencji można znaleźć na stronie.

Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, Bankier.pl, PRnews.pl, Manager Magazine, KAIZEN, logistyczny.pl, Lean Center