Inicjatywa badawcza jest już na zaawansowanym etapie, dlatego Semcore postanowiło uruchomić rekrutację na testy wdrożeniowe. Biznesy, które zdecydują się na współpracę, mogą otrzymać wdrożenie taktyk SEO o wartości do 100 000 złotych, o ile będą spełniać określone warunki badawcze. Dodatkowo dla 30 podmiotów przewidziane są bezpłatne konsultacje z ekspertem SEO, a wszystkie zainteresowane organizacje otrzymają dostęp do materiału przedpremierowo.
Szczegóły projektu oraz formularz znajdują się tutaj: semcore.pl/semcore-lab/co-naprawde-dziala-w-seo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Projekt jest realizowany na platformie R&D SemcoreLAB, która łączy naukę i biznes. Inicjatywa może trwać nawet trzy lata, a estymowany budżet w zależności od wkładu podmiotów wynosi do 2 mln zł.
Poprzedni projekt badawczy Semcore „SEO Case Study” otrzymał wyróżnienia i nagrody marketingowe. Wówczas marka zdobyła koronę SEO, czyli pierwsze miejsca w Google na najbardziej kaloryczne frazy kluczowe: SEO, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron. Dodatkowo jest wymieniony w publikacji Instytutu Kotlera „Essentials of Modern Marketing- Poland Edition”.
Partnerami inicjatywy są między innymi: IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brand24, Sprawny Marketing, edrone, a także Collegium da Vinci.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing