Pezet wkracza w gaming i wydaje własną grę mobilną Rap Game: The Strife

O autorze
2 min czytania 2022-11-15

Rap Game: The Strife została stworzona z zamiłowania do muzyki, kultury hip-hopowej i gier mobilnych artysty. Cała gra luźno nawiązuje do postaci Pezeta oraz jego historii na polskiej scenie muzycznej. To historia rapera rozpoczynającego swoją drogę muzyczną i metaforyczny obraz drogi na szczyt w branży muzycznej, w której podkreślane jest zamiłowanie do rapu i hip-hopowy klimat.

– Rap Game: The Strife to gra, która bynajmniej nie jest żadnym rap battle. To fajna gierka na telefon, trochę „bijatyka”, trochę przygodówka z na wpół otwartym światem. Mega mnie cieszy i jara to, że spróbowaliśmy z chłopakami zrobić coś całkowicie innego niż dotychczas, a jednak bardzo spójnego z moją osobowością i charakterem. Mam nadzieję, że sporo ludzi będzie w nią grało i będzie miało taki sam albo nawet większy fun niż ja – wyjaśnia Pezet, pomysłodawca gry.

– Projekt Rap Game: The Strife to dla nas kolejny krok w dywersyfikacji źródeł przychodu. Oprócz gry mobilnej mamy markę odzieżową KOKA oraz firmę działającą w branży konopnej – Magenta CBD. Szukając nowych dróg rozwoju biznesowego dość naturalnie postawiliśmy na gaming – to bardzo mocna i perspektywiczna branża a jednocześnie bardzo silnie powiązana z muzyką – dodaje Zbigniew Niedziałek, manager Pezeta.

W Rap Game: The Strife gracz eksploruje świat, w którym pokonuje atakujących go wrogów, gasi pożary czy pomaga mieszkańcom, jednocześnie uważając na czyhające zagrożenia. Za zdobyte osiągnięcia otrzymuje wirtualne pieniądze, które może wykorzystać na budowę studia nagraniowego, ulepszenie bohatera, nowe ubrania czy boostery ułatwiające grę. Musi również skompletować magentowe winyle, skrzętnie ukryte w różnych zakamarkach. Potyczka odbywa się w ciekawych, zróżnicowanych tematycznie levelach, odzwierciedlających kolejne etapy kariery gracza. Zaczynamy od Ursynowa – miejsca, które ukształtowało bohatera i jego talenty, następnie trafiamy do pierwszej pracy – industrialnej przestrzeni portowo-magazynowej, by następnie trafić do japońskiej stolicy, pełnej świetlistych neonów. Kolejne levele zostaną zaprezentowane już wkrótce, a poukrywane w nich easter eggi i nawiązania do hip-hopowej kultury na pewno zaintrygują wszystkich graczy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Debiut gry mobilnej Rap Game: The Strife wsparty jest wydaniem nowego klipu i teledysku Pezeta o tym samym tytule, w których znaleźć można wiele nawiązań do nowej produkcji.

Rap Game: The Strife to projekt długofalowy, którego założeniem jest rozwijanie produkcji o nowe poziomy i funkcje, by w sposób ciągły dostarczać graczom nowych wrażeń oraz by wokół tytułu zbudować społeczność, która będzie mogła się integrować sama ze sobą jak i z artystą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za produkcję gry odpowiedzialne jest HardCode Studio. Starship odpowiada za koordynację wszelkich działań promocyjnych i działań muzycznych, a nad komunikacją gamingową czuwają WE!RE Fantasy oraz GAM3RS_X, należące do Fantasyexpo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się