Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Płatności typu OneClick – jakie są ich zalety

Płatności typu OneClick – jakie są ich zalety
O autorze
1 min czytania 2022-11-25

Płatności przy wykorzystaniu kart płatniczych to jedna z najbardziej znanych form rozliczania się z zakupu produktów i usług w sklepie internetowym. Zdobyły one dużą popularność dzięki wygodzie korzystania z nich. Istnieje jednak wiele innych rozwiązań, dzięki którym możemy tego typu płatności jeszcze bardziej uprościć. Jednym z nich jest płatność typu OneClick.

Płatność OneClick – co to takiego?

Płatność OneClick to finalizacja zakupów za pomocą karty płatniczej, bez konieczności późniejszego wpisywania jej danych. Wystarczy, że taka karta zostanie przy pierwszych zakupach powiązana przez użytkownika, po wyrażeniu przez niego na to zgody, ze sklepem internetowym, w którym robi zakupy. Dane karty klienta przenoszone są wówczas na bezpieczne serwery agenta rozliczeniowego, które gwarantują zaawansowane certyfikaty bezpieczeństwa, takie jak np. PCI DSS Level 1. Sklep internetowy nie przechowuje przez to żadnych wrażliwych informacji związanych z klientem, chyba że sam posiada odpowiednie certyfikaty i zabezpieczenia cyklicznie potwierdzane z odpowiednimi instytucjami. Wdrożenie płatności typu OneClick oferuje wielu agentów rozliczeniowych, w tym m.in. eService – jeden z liderów wśród tego typu firm w Europie Środkowo-Wschodniej. Wszelkie informacje na ten temat znajdziemy na stronie internetowej www.eservice.pl.

Płatności OneClick – dlaczego warto je wdrożyć w swojej działalności?

Płatność typu OneClick to spore ułatwienie dla klientów sklepu lub punktu usługowego. Przy częstych zakupach nie muszą oni bowiem wykonywać przelewów ręcznie i logować się za każdym razem do swojego banku, żeby zatwierdzić płatność – wystarczy jedno kliknięcie i zobowiązanie zostanie uregulowane. Cały proces zapłaty zajmuje w takim przypadku zaledwie kilka sekund, co zapewnia naszym klientom oszczędność czasu. Łatwiejsze regulowanie płatności zachęca do częstszych zakupów w naszym punkcie, a to z kolei wpływa korzystnie na zyski. Ponadto dzięki płatnościom OneClick klienci nie zrezygnują z usług naszego sklepu internetowego na rzecz innych sklepów, gdzie takie rozwiązanie jest już dostępne i umożliwia im szybsze zrealizowanie płatności.

OneClick to funkcja, z której korzysta coraz większa liczba klientów sklepów i punktów usługowych. To dlatego warto ją wdrożyć u siebie, by prześcignąć konkurencję. Co niezwykle ważne, OneClick jest cały czas rozwijany. Pozwala to na jego dopasowanie do potrzeb naszych klientów. Dzięki temu mogą oni korzystać z OneClicka w odniesieniu do transakcji różnego typu. Niezależnie zatem od tego, czy płatność jest regulowana kartą, BLIKIEM czy też portfelem elektronicznym – przy dysponowaniu odpowiednią liczbą środków zostanie ona zrealizowana w okamgnieniu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Artykuł powstał we współpracy z eService.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się