Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

WSEI Talks #4 już 28 listopada

O autorze
1 min czytania 2022-11-21

WSEI Talks to korepetycje z kariery i nowoczesnego rynku pracy w formie krótkich rozmów oraz wykładów czołowych specjalistów nowych mediów i employer bradningu, znanych przedsiębiorców i twórców internetowych. Spotkania organizuje Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie i są one darmowe i otwarte dla wszystkich zainteresowanych poszerzaniem wiedzy na temat biznesu, strategii świadomego liderstwa i kreowania marki za pomocą tradycyjnych i nowych mediów.

Zapraszamy do 4. w ramach cyklu spotkania ze zwyciężczynią jednej z edycji sprawny marketing oraz ambasadorką Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Temat spotkania: „Od etatu do własnej firmy. Jak osiągnąć niezależność finansową?”

Gościem wydarzenia będzie: Ania Ledwoń – Blacha, co-founder & creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka krakowskiego CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.

Wydarzenie odbędzie się 28.11.2022 (poniedziałek) o godz. 13:00, w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie, sala Toronto, św. Filipa 17, 31-150.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas spotkania Ania Ledwnoń przedstawi uczestnikom zestaw narzędzi i umiejętności, które przydadzą się zarówno osobom pracującym na etacie, jak i prowadzącym własne firmy (od socjotechnik i komunikacji, przez personal branding po podstawy zarządzania). Program spotkania powstał na podstawie jej ścieżki zawodowej i doświadczeń zdobywanych podczas pracy z innymi.

Więcej o Ani Ledwoń: trenerka głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Największą jej pasją są: ludzie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zapisy na wydarzenie dostępne są na stronie: app.evenea.pl/event/wseitalks4/.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się