Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne

O autorze
1 min czytania 2022-11-23

Pokaż mi swój telefon, a powiem ci, kim jesteś. Kim zaś byli ci, którzy we wrześniu 2021 roku nagle znaleźli się na terenie objętym stanem wyjątkowym, odcięci od świata kordonami wojska i policji, kontrolowani na każdym kroku? Ich portrety spisali uznani dziennikarze Marta Mazuś i Marcin Kołodziejczyk. Audioreportaż „Zona. Historie ze strefy zamkniętej” to głos oddany tym, którzy trafili w żarna historii, lokalnym mieszkańcom, których życia zostały wywrócone do góry nogami.

Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie

W tych opowieściach telefony mieszkańców zony stały się symbolami oporu. Podobnie jak aplikacje Signal czy Whatsapp, używane, by komunikować się poza nadzorem władz. Stąd, aby jak najdoskonalej przybliżyć odbiorcy rzeczywistość i codzienność zony, Storytel proponuje nie tylko poznanie historii z reportażu, ale również doświadczenie. Każdy, kto otworzy stronę www.historiezestrefy.pl, otrzyma możliwość zajrzenia do telefonu Anny, fikcyjnej bohaterki, będącej zbiorowym portretem mieszkańców zony niosących pomoc uchodźcom.

W „telefonie Anny” pojawiają się zdjęcia, filmy, nagrania głosowe, rozmowy SMS i na innych komunikatorach. To, co przydarza się Annie, bazuje na autentycznych wydarzeniach z życia bohaterów audioreportażu Storytel. Znajdujące się na telefonie elementy wspólnie tworzą opowieść o sielskim lecie 2021, które zostało brutalnie przerwane wprowadzeniem stanu wyjątkowego. Wiele z tych materiałów to oryginały, przesłane przez aktywistów i mieszkańców strefy.

Dlaczego telefon? To być może najbardziej osobiste z wykorzystywanych na co dzień narzędzi, swego rodzaju pamiętnik. Dzięki zawartości telefonu możemy dowiedzieć się, jaką osobą jest jego właściciel. Tu staje się on furtką do codziennego życia i emocji mieszkańców Zony. Pokazuje wyzwania, z jakimi się mierzą, pozwala lepiej zrozumieć podejmowane przez nich decyzje. Zawarte na nim dane stają się pełnym emocji zapisem zderzeń z „nową” rzeczywistością oraz „nową” definicją człowieczeństwa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dochód z odsłuchań „Zony” zostanie w całości przekazany Fundacji Ocalenie, Grupie Granica oraz Fundacji Bezkres, które codziennie pomagają na granicy polsko-białoruskiej.

„Zona. Historie ze strefy zamkniętej”. Posłuchaj tylko w Storytel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Twórcy projektu:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Koncept kreatywny kampanii: Daft Punk
  • Doświadczenie online i opracowanie wysyłki kreatywnej: TWIN collective
  • Programowanie strony: Panowie Programiści
  • Storytel: Klaudia Chruściel, Justyna Zarejko, Izabela Markowska, Katarzyna Gargol, Aleksandra Bartosiewicz, Marcin Zwierzchowski, Marcin Kardach, Maciej Sokołowski
  • Scenariusz i reżyseria trailera: Maciej Kowalczuk / Match and Spark
  • Montaż: Mateusz i Paulina Młochowscy
  • Online: Grzegorz Nowiński
  • Sound design: Marcin Kardach
  • Produkcja: Don’t Panic Production

Partnerami medialnymi są Polityka oraz Gazeta.pl.