Firma programistyczna Salesforce zaprezentowała podczas Super Bowl platformę zrównoważonego rozwoju #TeamEarth, której twarzą jest znany hollywoodzkie aktor Matthew McConaugheyem. Jej celem jest przekonanie biznesowych liderów do tego, aby pracować na rzecz naszej planety, zamiast wymyślać nowe sposoby podróżowania na Marsa lub uciekania do świata wirtualnego.
Teraz firma ponownie wraca do swojego przesłania – tym razem z okazji Święta Dziękczynienia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Salesforce wypuściło nowy 60-sekundowy spot „New Frontier”, który niesie ze sobą ważne przesłanie. Występujący w nim McConaughey idzie ulicą z tłumem ludzi i klaszcze pomiędzy wypowiadanymi zdaniami. (podobno to nawiązanie do postaci, którą grał McConaughey w „Wilku z Wall Street”).
„Nadziei i zaufania zaczyna powoli brakować. Jako firmy możemy się obwiniać i zawstydzać się nawzajem albo możemy dokonać zmiany. Możemy sprawić, by praca przynosiła korzyści nam wszystkim. Może potrzebujemy być większą jednością. Spróbujmy mniej negować i więcej rozmawiać – mówi w reklamie aktor.
Reklama kończy się hasłem: „To nie jest pożegnanie Ziemio, ale powitanie #TeamEarth”.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing