Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dropssz walla na walla

Jedna z najbardziej angażujących marek w polskich social media – Dropss, przenosi swoje działania do realu. W najbliższą środę o godz. 16:00 przejmie jedną z popularniejszych wśród grafficiarzy ścian i zaaranżuje je w swoim stylu tworząc cuda na wallu.
O autorze
1 min czytania 2014-09-23

Będzie to już drugie wydarzenie z cyklu Środa na Dropssie, z którego przeprowadzona zostanie transmisja live i w streamingu video.

Dropss to brand oferujący usługę dostępu do Internetu w oryginalny sposób – bez umów lojalnościowych i opłat za usługi, z których użytkownik najzwyczajniej w świecie nie korzysta, jak w przypadku mitycznego utrzymania łącza. Ten brak jakichkolwiek barier będzie wizualizowany w realu co drugą środę. Tym razem pod hasłem Środa na Dropssie – Wrzut na Dropssie.

Dwa tygodnie temu popis dał Proceente, warszawski raper i freestyle’owiec, który przez godzinę rymował na zadane mu przez widzów tematy. Kto będzie nas zaskakiwał w tę środę? ZOMBI – warszawski artysta, który już niemal od dziecka zajmuje się graffiti, a od 10 lat jest związany z jej europejską sceną. Możecie go znać z magazynu Capital, jedynego ukazującego się czasopisma o stołecznych muralach, którego jest pomysłodawcą i twórcą.

Od kilku dni na fanpage’uDropssa zbierane są pomysły fanów na prace, jakie chcieliby widzieć w wykonaniu ZOMBI – nie ma niemądrych pomysłów. Już w środę od 16:00 będzie można oglądać relację live z całego wydarzeniai sprawdzić co namaluje ZOMBI.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Środa na Dropssie jest cyklem wydarzeń, w którym najlepsi w swoim fachu improwizatorzy, inspirowani przez fanów i widzów tworzą rymy, utwory muzyczne, prace graficzne, a efekt ich prac można oglądać dzięki transmisji stremingu video na fanpage’u marki. Każde spotkanie ma jedną cechę wspólną – brak jakichkolwiek scenariuszy. Artyści są zdani na łaskę fanów i własne umiejętności.

Najbliższa aktywacja odbędzie się w najbliższą środę 24 września o godz. 16:00 i będzie dostępna na Facebooku Dropssa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegóły wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się