W połowie listopada na platformie Netflix premierę miał film „Kraina snów” w reżyserii Francisa Lawrence’a („Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia“, „Jestem legendą“). Przygodowy film opowiada historię odważnej dziewczynki o imieniu Nemo i jej ekscentrycznego towarzysza Flipa (w tej roli Jason Mamoa), którzy wspólnie podróżują przez krainę snów z nadzieją, że bohaterka ponownie spotka swojego zmarłego ojca.
Netflix dał się poznać jako platforma, która chętnie angażuje w swoich kampaniach przypadkowe osoby, budząc w nich niemałe zaskoczenie. I tym razem gigant streamingowy postanowił wkręcić kilka osób. W tym celu podjął współpracę z producentem materacy, poduszek i pościeli – firmą Casper, która zaprosiła śmiałków do udziału w badaniu dotyczącym snu.
Zobacz również
Uczestnicy eksperymentu zostali poproszeni o założenie słuchawek i opasek na oczy, aby następnie przetestować wygodę materacy. Kiedy lektor odczytywał opis śnieżnej krainy, nieświadomi uczestnicy zostali „przeniesieni” w świat snów, a ich oczom ukazały się tajemnicze postaci rodem z filmu. Całą przemianę scenerii oraz reakcje podekscytowanych uczestników uchwyciły ukryte kamery.
W ramach współpracy z firmą Casper, Netflix zorganizował również wielkie „piżama party” połączone z premierowym pokazem „Krainy snów”. 6-godzinne bezpłatne seanse odbywały się w salonie The Casper Dreamery Nowym Jorku.
we’ve officially entered a dreamy winter wonderland. who’s watching with us?! @netflixfamily #CasperSlumberland pic.twitter.com/KWgvbBqFkn — Casper (@Casper) November 18, 2022

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dla osób, które nie mogły dołączyć do wydarzenia, firma przygotowała prezentowe pakiety. Każdy, kto uwiecznił swoją piżamową imprezę połączoną z oglądaniem filmu, a następnie opublikował zdjęcie w mediach społecznościowych z hashtagiem #CasperSlumberland, zyskał szansę na wygranie pościeli, materaca, poduszek, szlafroka czy też darmowej subskrypcji Netflix.
PS
Netflix postanowił nieco przestraszyć klientów jednego ze sklepów z dekoracjami i „ożywić” halloweenową ekspozycję. Prank jest częścią kampanii promującej horror „Klątwa Bridge Hollow”.