Chciałabym, aby już niedługo Displate stał się miejscem, w którym każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, które pomoże pasjonatom wyrazić siebie – zarówno w prywatnej przestrzeni, jak i w biurze. Na początek chcę mocniej zaznaczyć obecność marki Displate i przyspieszyć wejście zarówno na zupełnie nowe rynki, jak i niewykorzystane dotychczas segmenty. W dalszej perspektywie będę pracować nad tym, by Displate stał się kultową marką, która będzie na ustach wszystkich i ścianach w każdym domu – Subhashini ‘Su’ Simha, CMO w Displate
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
Su zasili zespół Displate swoim 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu marketingowym oraz globalnym skalowaniu biznesu. Wcześniej zajmowała stanowisko global director of product marketing w N26, a w przeszłości obejmowała również role CMO i wiceprezeski ds. marketingu w takich firmach jak Bombardier, HelloFreshGO, FRAMEN (spółka Axel Springer), Thru, Inc. czy Morressier. Pełniła też funkcje kierownicze w zakresie marketingu w Microsofcie oraz Mphasis (dawna spółka HP).
Swoją praktyczną wiedzą Su często wspiera założycieli startupów, konsultując strategie wzrostu i rozwoju marek oraz dopasowania produktu do potrzeb rynku. To również wysoko oceniana prelegentka, która niejednokrotnie występowała na branżowych konferencjach i seminariach.
Mój dziadek był artystą. Tworzył piękną sztukę, ale nigdy nie nauczył się, jak na niej zarabiać – to zresztą bolączka wielu twórców. Displate pokochałam m.in. za to, że daje artystom platformę, na której mogą zamienić swoje prace w stałe źródło dochodu i dotrzeć z nimi do masowej publiczności. Chcę dalej realizować tę wizję i sprawić, by Displate był nie tylko sklepem z metalowymi plakatami i akcesoriami, ale przede wszystkim globalną społecznością ludzi połączonych wspólnymi pasjami.
Su uzyskała tytuł inżyniera w zakresie elektroniki i komunikacji na uniwersytecie technicznym NIT w Kozhikode. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie zarządzania marketingiem na University of Washington w Seattle, a jej szerokie doświadczenie obejmuje takie gałęzie rynku jak nowe technologie, fintech, e-commerce, produkcja czy transport.
Subhashini „Su” Simha dołącza do Displate jako chief marketing officer
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 30.11.2022
- 2 min czytania

Su pomoże dalej rozwijać globalną rodzinę kolekcjonerów i artystów Displate. Jako chief marketing officer zajmie się przede wszystkim dalszym rozwojem marki Displate oraz tworzeniem strategii rynkowych dla naszych nowych produktów.