Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Subhashini „Su” Simha dołącza do Displate jako chief marketing officer

Su pomoże dalej rozwijać globalną rodzinę kolekcjonerów i artystów Displate. Jako chief marketing officer zajmie się przede wszystkim dalszym rozwojem marki Displate oraz tworzeniem strategii rynkowych dla naszych nowych produktów.
O autorze
1 min czytania 2022-11-30
Chciałabym, aby już niedługo Displate stał się miejscem, w którym każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, które pomoże pasjonatom wyrazić siebie – zarówno w prywatnej przestrzeni, jak i w biurze. Na początek chcę mocniej zaznaczyć obecność marki Displate i przyspieszyć wejście zarówno na zupełnie nowe rynki, jak i niewykorzystane dotychczas segmenty. W dalszej perspektywie będę pracować nad tym, by Displate stał się kultową marką, która będzie na ustach wszystkich i ścianach w każdym domu – Subhashini ‘Su’ Simha, CMO w Displate

Su zasili zespół Displate swoim 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu marketingowym oraz globalnym skalowaniu biznesu. Wcześniej zajmowała stanowisko global director of product marketing w N26, a w przeszłości obejmowała również role CMO i wiceprezeski ds. marketingu w takich firmach jak Bombardier, HelloFreshGO, FRAMEN (spółka Axel Springer), Thru, Inc. czy Morressier. Pełniła też funkcje kierownicze w zakresie marketingu w Microsofcie oraz Mphasis (dawna spółka HP). 

Swoją praktyczną wiedzą Su często wspiera założycieli startupów, konsultując strategie wzrostu i rozwoju marek oraz dopasowania produktu do potrzeb rynku. To również wysoko oceniana prelegentka, która niejednokrotnie występowała na branżowych konferencjach i seminariach.

Mój dziadek był artystą. Tworzył piękną sztukę, ale nigdy nie nauczył się, jak na niej zarabiać – to zresztą bolączka wielu twórców. Displate pokochałam m.in. za to, że daje artystom platformę, na której mogą zamienić swoje prace w stałe źródło dochodu i dotrzeć z nimi do masowej publiczności. Chcę dalej realizować tę wizję i sprawić, by Displate był nie tylko sklepem z metalowymi plakatami i akcesoriami, ale przede wszystkim globalną społecznością ludzi połączonych wspólnymi pasjami.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Su uzyskała tytuł inżyniera w zakresie elektroniki i komunikacji na uniwersytecie technicznym NIT w Kozhikode. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie zarządzania marketingiem na University of Washington w Seattle, a jej szerokie doświadczenie obejmuje takie gałęzie rynku jak nowe technologie, fintech, e-commerce, produkcja czy transport. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing