TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Komiksy autorstwa Andrzej Rysuje na puszkach Okocim Jasne

Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.
O autorze
1 min czytania 2022-12-01

Projekt jest odpowiedzią na potrzeby młodych pełnoletnich konsumentów, którzy szybko nudzą się, nie lubią rutyny i wśród których aż 92% chce doświadczać nowych rzeczy*.

Każda puszka przedstawia zabawną, piwną historię. Konsumenci mogą kupić pojedyncze puszki i wybrać ulubiony komiks lub dać się zaskoczyć kupując 4-pack, w którym komiksy zmieszane są losowo i widoczne dopiero po zdjęciu folii. To niespotykane i pierwsze tego rodzaju opakowanie na rynku.

Aby zrealizować ten wyjątkowy projekt potrzebowaliśmy nawiązać współpracę z kimś, kto jest odważny a jednocześnie  w zabawny i przenikliwy sposób komentuje rzeczywistość. Bez wahania skontaktowaliśmy się z Andrzej Rysuje, który stworzył dla marki Okocim komiksy z piwnym akcentem. Dzięki tej współpracy nasi konsumenci oprócz przyjemnej goryczki oraz chmielowego aromatu mogą zebrać, niebanalną kolekcję puszek – mówi Aleksandra Sitniak, starszy specjalista ds. marketingu Carlsberg Polska.

Andrzej Rysuje, to rysownik, twórca komiksów i satyryk. Inspirację czerpie często z informacji w mediach, które niezwykle trafnie i z przymrużeniem oka komentuje, przedstawiając w postaci zabawnych rysunków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Kolekcja dla marki Okocim składa się z 4 komiksów, jednak nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – dodaje Aleksandra Sitniak.

* IRCenter, Raport Młodzi dorośli 2021

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się