Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Hejt Talks – porozmawiajmy o hejcie razem z Polską Akcją Humanitarną

Już 10 grudnia w Nowym Teatrze w Warszawie odbędzie się wydarzenie Hejt Talks organizowane przez Polską Akcję Humanitarną. 12 aktywistów i aktywistek usiądzie przy wspólnym stole, aby porozmawiać o tym, jak reagować na hejt i radzić sobie z nim na co dzień. 
O autorze
2 min czytania 2022-12-02

Punktem wyjścia do rozpoczęcia dyskusji o mowie nienawiści była refleksja na temat wielowymiarowości zjawiska hejtu w naszym życiu. Wydaje się, że jest ono najbardziej widoczne, gdy dotyka różnych mniejszości: narodowej, religijnej, kulturowej czy seksualnej. Jego ofiarą może paść jednak każdy, jeśli spojrzeć na różnorodność jak na zapalnik. 

Jako organizacja niosąca pomoc humanitarną, cały czas spotykamy się z mową nienawiści i nieustannie staramy się jej przeciwdziałać. Edukujemy, współpracujemy, wyjaśniamy. Od 30 lat przybliżamy realia życia ludzi w krajach pogrążonych w kryzysach humanitarnych. Liczymy, że ta świadomość znajdzie swoje odzwierciedlenie w języku, jakiego używają. W czasie Hejt Talks spojrzymy na hejt szerzej i zastanowimy się, co robić, by świat był bezpieczniejszym i przyjaźniejszym miejscem. Zarówno dla nas samych jak i dla osób, których głosu na co dzień nie słyszymy – mówi Alicja Ryś z Polskiej Akcji Humanitarnej, koordynatorka projektu. 

Wydarzenie Hejt Talks, organizowane przez Polską Akcję Humanitarną, odbędzie się 10 grudnia w godz. 11:00-17:00 w Nowym Teatrze w Warszawie oraz równocześnie na platformie online. 

Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostali aktywiści i aktywistki, reprezentanci i reprezentantki mniejszości, psychologowie i psycholożki. W czasie rozmów prowadzonych przez Ewę Kaletę będą szukać sposobów radzenia sobie z hejtem i reagowaniem na niego na co dzień, zarówno w Internecie jak i poza nim.  Wydarzenie zostało podzielone na 6 bloków tematycznych:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • CIAŁO: Urszula Chowaniec i Natalia Skoczylas (Vingardium Grubiosa)
  • KOLOR SKÓRY: Wiktor Bagiński 
  • NARODOWOŚĆ / DOM: Natalia Panchenko, Ivan Davydenko 
  • SEKSUALNOŚĆ: Kacper Potępski, Dominika Olejnik (Stewunia), Małgorzata Iwanek
  • SZKOŁA/EDUKACJA: Barbara Jędrusiak, Przemek Staroń, Łukasz Bartosik (PAH) 
  • KOBIECOŚĆ: Natalia Fiedorczuk 

Wydarzenie jest organizowane w ramach projektu Dom Polskiej Akcji Humanitarnej, finansowanego przez Google.org. Platforma www.pah.org.pl/dom to bezpieczna przestrzeń, której zadaniem jest szerzenie wiedzy na temat komunikowania się z szacunkiem i wzajemną troską o siebie. Zebrane na tej platformie materiały mają pomóc w zrozumieniu, jak wiele czynników wpływa na to, w jaki sposób postrzegamy otaczający nas świat. 

W trakcie Hejt Talks odbędzie się także rozmowa Alicji Ryś z PAH z fotografką Agatą Grzybowską na temat dokumentacji fotograficznej i filmowej codzienności osób żyjących w kryzysach humanitarnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na wydarzenie stacjonarne obowiązuje uprzednia rejestracja: pah.org.pl/hejttalks. Aby obejrzeć dyskusje online, wystarczy wejść na tę samą stronę w dniu wydarzenia. Produkcją i promocją eventu zajmuje się Nieagencja. Wszystkie rozmowy w ramach Hejt Talks zostaną nagrane w formie podcastu, a w styczniu 2023 roku na stronie internetowej projektu pojawią się uzupełniające kursy online zbudowane wokół poczucia bezpieczeństwa w Internecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Patroni medialni: Babka od histy, Bezużyteczna, Jak zostać Ukraińcem, Szkoła w Chmurze.