Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do efektownej reklamy produktów z popcornabarów

Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2022-12-06

W czerwcu br. w Centrum Handlowym Galaxy, w którym jest Multikino Szczecin pojawiła się pierwsza trójwymiarowa witryna reklamująca produkty Coca-Cola dostępne w kinowym popcornbarze. Forma realizacji zwraca uwagę klientów ze względu na jakość wykonania produktów w rozmiarze XXL oraz podświetlenie napojów Frozen Fanta.

– Witryna w szczecińskim Centrum Handlowym Galaxy cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony osób odwiedzających sklepy. Wiemy, że klienci chętnie robili sobie zdjęcia z wielkim popcornem, napojami Coca-Cola i Frozen Fanta. Sukces pierwszej realizacji skłonił nas do wykorzystania przestrzeni witryn sklepowych w innych lokalizacjach. – wyjaśnia Magdalena Cieplińska, starszy specjalista ds. promocji i marketingu Multikino S.A.

Sześć następnych reklam 3D z produktami z popcornbarów kin sieci Multikino pojawiło się w październiku br. w witrynach w: Galerii Młociny i Atrium Reduta w Warszawie, pruszkowskiej Nowej Stacji, DL City w Zgorzelcu, Galerii Handlowej Focus Park w Rybniku oraz radomskiej Galerii Słonecznej. Reklamy w centrach handlowych w Pruszkowie i Rybniku są zlokalizowane w witrynach, które można zobaczyć z zewnątrz.

Poza przyciągającymi uwagę popcornem, Coca-Colą czy Frozen Fantą osoby przechodzące obok witryny sklepowej mogły zapoznać się również z ofertę cenową biletów kupowanych online do kina sieci Multikino w danej lokalizacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W tym roku zorganizowaliśmy z Coca-Cola trzy weekendy, podczas których widzowie kupując duży zestaw z napojem Coca-Cola mogli otrzymać bilety na seanse filmowe w Multikinie w kolejnym miesiącu. Cieszymy się, że reklamy 3D w witrynach sklepowych są kolejnym projektem zrealizowanym z sukcesem i wspólnie. Nie wykluczamy kolejnych niestandardowych działań w innych centrach handlowych, w których są nasze multipleksy. – dodaje Magdalena Cieplińska.

Za projekt i realizację witryn sklepowych Multikina z produktami Coca-Cola odpowiadała agencja PigArt. Wykonanie nietypowych reklam 3D było współfinansowane przez producenta Coca-Cola i sieć kin Multikino.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się