ALDI ponownie wybiera Carat do obsługi mediowej

Dom mediowy Carat, należący do grupy dentsu Polska, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI. Agencja będzie nadal odpowiedzialna za planowanie, strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji offline i online.
O autorze
1 min czytania 2022-12-07

To już kolejny raz, kiedy międzynarodowa sieć dyskontów ALDI podejmuje współpracę z domem mediowym Carat (dentsu Polska). Firmy podpisały swój pierwszy kontrakt w styczniu 2020 roku, który wygasa z końcem roku. Jednak w wyniku wygranego przetargu, agencja nadal będzie odpowiadać za kompleksowe działania mediowe ALDI w Polsce.

– Dziękujemy wszystkim firmom za udział w przetargu. Wygrała najlepsza strategia mediowa. Cieszę się na kolejny rok współpracy z tak dobrym partnerem biznesowym, jakim jest Carat – komentuje Aldona Rogulka-Biskowska, kierownik działu zarządzania kampaniami i aktywacją klientów, ALDI Polska.

– Niezmiernie cieszę się, że ALDI ponownie wybrało Carat na swojego partnera medialnego. Zaproponowana przez nas strategia została najlepiej oceniona przez przedstawicieli sieci. Podkreślone zostały elementy takie jak: doskonałe zrozumienie biznesu klienta oraz bardzo atrakcyjne koszty. To, co istotne, nasz partner docenia metodyczne podejście do obsługi klienta, zaangażowanie w projekt i efekty, jakie udaje nam się osiągnąć – tłumaczy Jacek Celiński, head of media & performance, dentsu Polska. – Jednocześnie warto pokreślić, że jako agencja rośniemy razem z naszym klientem. W 2020 roku, kiedy zaczynaliśmy współpracę, sieć miała 130 sklepów, dzisiaj jest ich już 2 razy więcej – dodaje Celiński.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj