#OMG XMAS. Nieświęta kampania bożonarodzeniowa Komputronik

Komputronik właśnie wystartował ze swoją świąteczną kampanią #OMG XMAS. W tym roku marka pokazuje, że nawet nieświęci dostaną prezenty. Komputronik do współpracy zaprosił znanych influencerów i jako pierwsza polska firma będzie miała swoje konto na międzynarodowym portalu OnlyFans.
O autorze
1 min czytania 2022-12-07

Piotr Kędzierski, Mama Na Obrotach, Lilmasti, Natalia Kaczmarczyk i Piechuvx to nieświęte gwiazdy, które razem z Komputronik przeprowadzą unboxing swoich prezentów. Jednym z najbardziej niegrzecznych unboxingów będzie ten, przeprowadzony przez Klaudię Leclercq na portalu OnlyFans. Polska gwiazda ASMR rozbierze trzy świąteczne zestawy przygotowane przez Komputronik.

Komputronik został też partnerem Vogule Poland Awards. W konkursie poznańska firma specjalną kategorię #OMG Roku. Wielka gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 27 grudnia.

– Święta to najważniejszy okres sprzedażowy w roku. Chcieliśmy wyróżnić się na tle innych firm niestandardową komunikacją pokazując przy tym „pazur”. Każdy marzy o tym by pod choinką znaleźć prezent, stara się cały rok, ale nie zawsze „udaje się mu być grzecznym”. My pokazujemy, że prezenty z Komputronik są dla wszystkich oraz że nawet nieświęci i nie do końca grzeczni je dostaną. Do współpracy zaprosiliśmy czołowych polskich influencerów, którzy razem z nami przeprowadzą unboxing prezentów. Selektywny dobór narzędzi i kanałów komunikacji pozwoli nam dotrzeć do młodych ludzi, którzy są znudzeni miałkością przekazów marketingowych i szukają czegoś, z czym się identyfikują. Jestem przekonana, że tegoroczny budżet kampanii, estymowane zasięgi, kanały i narzędzia jakie wybraliśmy pozwolą nam skutecznie dotrzeć do klientów – komentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz ogólnopolskiej kampanii marketingowej Komputronik przygotował też cykl poradników świątecznych, w których podpowiada co w tym roku kupić na Gwiazdkę, specjalne oferty i promocje na wybrane produkty oraz konkursy z nagrodami. Na kanale Komputronik Gaming można obejrzeć serię dedykowanych filmów z najlepszymi pomysłami dla graczy. Nie lada gratką dla wszystkich graczy będzie też AdwenTech. To cały cykl filmów emitowanych na kanale Ziemniaka – ambasadora Komputronik Gaming i jednego z najpopularniejszych vlogerów technologicznych w kraju, który zaprasza do siebie niesamowitych gości, wręcza im prezenty i wspólnie z nimi odkrywa ich możliwości. To doskonały sposób by i dla siebie znaleźć pomysł na świąteczny upominek.

Jednym z narzędzi komunikacji jest też spot video, który jest emitowany w sieci, social mediach i wybranych kinach w całej Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W tym roku Komputronik położył też duży nacisk na komunikację w salonach stacjonarnych, w których można zobaczyć dedykowane materiały POS i BTL. Dodatkowo w sklepach Komputronik znajdą fachowe porady ekspertów i specjalne oferty na zakupy na ostatnią chwilę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się