Barbara Kurdej-Szatan promuje subskrypcję Wyborcza.pl

Zespół „Wyborczej” zachęca internautów do skorzystania ze specjalnej oferty na zakup subskrypcji Wyborcza.pl. Ofertę wspiera kampania reklamowa, w której „świąteczne czytanie w dobrej cenie” poleca Barbara Kurdej-Szatan.
O autorze
1 min czytania 2022-12-09

Świąteczne czytanie w dobrej cenie

Od początku grudnia 2022 r. trwa kampania świątecznej oferty Wyborcza.pl zapewniającej dostęp do treści serwisu w atrakcyjnej cenie – tylko 1 zł za tydzień czytania. Promocja obowiązuje przez 12 tygodni przy płatności 4 zł z góry za 4 tygodnie. W ramach oferty nowi subskrybenci będą korzystać z pakietu Premium, pozwalającego na czytanie wszystkich treści na Wyborcza.pl, w tym materiałów z magazynów i tygodników „Wyborczej”. Po upływie promocyjnych 12 tygodni użytkownicy zapłacą za dostęp do materiałów serwisu 36 zł (pobranie automatyczne co 4 tygodnie).

Barbara Kurdej-Szatan w świątecznej kampanii „Wyborczej”

Do skorzystania ze świątecznej oferty Wyborcza.pl zachęca Barbara Kurdej-Szatan. Reklamy z jej udziałem można zobaczyć w kanałach digital (media społecznościowe Facebook i Instagram, sieć reklamy Google, kanały własne) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.  

Świąteczna kampania oferty subskrypcji Wyborcza.pl została przygotowana przez dział marketingu „Wyborczej”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Barbara Kurdej-Szatan to rozpoznawalna i lubiana, ale też wyjątkowo autentyczna postać – mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu „Wyborczej”. – To nie pierwsza promocyjna współpraca „Wyborczej” ze znanymi osobami i influencerami. Markę wspierali już wcześniej Artur Andrus czy Szczepan Twardoch – teraz postawiliśmy na osobę, która w mniej oczywisty sposób może kojarzyć się z naszym tytułem. Barbara Kurdej-Szatan ma jednak grono młodych, ambitnych i ciekawych świata odbiorców i to właśnie do nich przede wszystkim chcemy dotrzeć z naszym przekazem o specjalnej ofercie dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl.

Jesienią ubiegłego roku Barbara Kurdej-Szatan zakończyła 8-letnią karierę w reklamach Play. Firma nie przedłużyła jej kontraktu, a oficjalnym powodem decyzji było wyczerpanie formuły i poszukiwanie nowej strategii komunikacyjnej. Większość jednak uważa, że zakończenie współpracy to efekt kontrowersji, które wybuchły po opublikowaniu przez aktorkę wpisu w social mediach dot. kryzysu migracyjnego i polskiej Straży Granicznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się