TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Barbara Kurdej-Szatan promuje subskrypcję Wyborcza.pl

Zespół „Wyborczej” zachęca internautów do skorzystania ze specjalnej oferty na zakup subskrypcji Wyborcza.pl. Ofertę wspiera kampania reklamowa, w której „świąteczne czytanie w dobrej cenie” poleca Barbara Kurdej-Szatan.
O autorze
1 min czytania 2022-12-09

Świąteczne czytanie w dobrej cenie

Od początku grudnia 2022 r. trwa kampania świątecznej oferty Wyborcza.pl zapewniającej dostęp do treści serwisu w atrakcyjnej cenie – tylko 1 zł za tydzień czytania. Promocja obowiązuje przez 12 tygodni przy płatności 4 zł z góry za 4 tygodnie. W ramach oferty nowi subskrybenci będą korzystać z pakietu Premium, pozwalającego na czytanie wszystkich treści na Wyborcza.pl, w tym materiałów z magazynów i tygodników „Wyborczej”. Po upływie promocyjnych 12 tygodni użytkownicy zapłacą za dostęp do materiałów serwisu 36 zł (pobranie automatyczne co 4 tygodnie).

Barbara Kurdej-Szatan w świątecznej kampanii „Wyborczej”

Do skorzystania ze świątecznej oferty Wyborcza.pl zachęca Barbara Kurdej-Szatan. Reklamy z jej udziałem można zobaczyć w kanałach digital (media społecznościowe Facebook i Instagram, sieć reklamy Google, kanały własne) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.  

Świąteczna kampania oferty subskrypcji Wyborcza.pl została przygotowana przez dział marketingu „Wyborczej”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Barbara Kurdej-Szatan to rozpoznawalna i lubiana, ale też wyjątkowo autentyczna postać – mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu „Wyborczej”. – To nie pierwsza promocyjna współpraca „Wyborczej” ze znanymi osobami i influencerami. Markę wspierali już wcześniej Artur Andrus czy Szczepan Twardoch – teraz postawiliśmy na osobę, która w mniej oczywisty sposób może kojarzyć się z naszym tytułem. Barbara Kurdej-Szatan ma jednak grono młodych, ambitnych i ciekawych świata odbiorców i to właśnie do nich przede wszystkim chcemy dotrzeć z naszym przekazem o specjalnej ofercie dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl.

Jesienią ubiegłego roku Barbara Kurdej-Szatan zakończyła 8-letnią karierę w reklamach Play. Firma nie przedłużyła jej kontraktu, a oficjalnym powodem decyzji było wyczerpanie formuły i poszukiwanie nowej strategii komunikacyjnej. Większość jednak uważa, że zakończenie współpracy to efekt kontrowersji, które wybuchły po opublikowaniu przez aktorkę wpisu w social mediach dot. kryzysu migracyjnego i polskiej Straży Granicznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się