Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Launch Gry The Sims 4

Na polskim rynku zadebiutowała długo wyczekiwana, kolejna odsłona gry The Sims™, wsparta szeroko zakrojoną kampanią promocyjną realizowaną w telewizji, radiu, prasie oraz online.
O autorze
1 min czytania 2014-09-24

Wprowadzona przez firmę Electronic Arts Polska symulacja życia The Sims™ 4 pozwala graczom wykreować nowych bohaterów cechujących się ciekawymi osobowościami oraz tworzyć szalone historie z ich udziałem.

Gra The Sims™ już od dekady umożliwia graczom wyrażanie swojej kreatywności. Pierwotnie jako program do projektowania wnętrz, obecnie pozwala uwolnić swoją wyobraźnię, tworząc nie tylko postacie ale również całe historie z ich udziałem w niespotykany dotąd sposób. W najnowszej propozycji firmy Electronic Arts, Simowie są mądrzejsi i bardziej świadomi swoich emocji, łatwiej jest więc się z utożsamić z ich przygodami i życiem. To kim są, co myślą i jak się czują, wpływa na każde ich działanie. Gracz kontroluje umysł, ciało, a teraz również emocje wyrażane przez Simów, co pozwala tworzyć opowieści tak żywe i bogate, jak nigdy wcześniej w historii serii.

– Uwielbiana nie tylko przez miliony nastolatków saga Simów po raz kolejny przejmie we władanie komputery. Nowa gra The Sims™ 4 jest ciekawą symulacją prawdziwego życia, w którym dostajemy szansę sprawdzenia, co by było, gdybyśmy dokonali innych wyborów lub w odmienny sposób pokierowali swoją ścieżką – powiedziała Lidia Zalewska, Product Manager, Electronic Arts Polska.

Osią działań kampanii towarzyszącej wprowadzeniu gry The Sims™ 4 na polski rynek są 30-sekundowe spoty telewizyjne emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. TVN, Polsat, Disney Channel). Jednym z kluczowych elementów promocyjnych są angażujące konkursy konsumenckie. Uczestnicy muszą wyzwolić swoją wyobraźnię i wykazać się kreatywnością, tak ważną w symulacji życia The Sims™. Rozgrywki realizowane są na antenie radia Eska oraz na łamach magazynu młodzieżowego „Bravo”.  Kampania obecna jest również w internecie (m.in. pudelek.pl, kafeteria.tv).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Media zakupił dom mediowy MediaCom. Adaptacją reklamy zajęła się Spółdzielnia Artystyczna. Za działania Public Relations związane z debiutem w Polsce gry The Sims™ 4 odpowiada agencja BrandLab.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się