Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przegląd najciekawszych realizacji reklamy billboardowej

Przegląd najciekawszych realizacji reklamy billboardowej
Samochody spadające z parkingu, trójwymiarowe obrazy czy reagujące na ruch billboardy - to nowy sposób na przyciągnięcie uwagi. Zwykłe reklamy już dawno przeszły do lamusa. Teraz, żeby zwrócić uwagę odbiorcy, potrzeba czegoś innowacyjnego. Czegoś, co się wyróżnia. Czegoś, czego jeszcze nie było.
O autorze
1 min czytania 2014-09-24

W obecnych czasach, człowieka ciężko jest zadziwić i zainteresować. Idąc czy jadąc ulicą mija się kolejne odsłony różnych reklam, jednak większość z nas nie zwraca na nie uwagi. Dlaczego? Ponieważ nie są niczym niezwykłym. Stale powielają ten sam nudny schemat. Zwykły billboard nie robi wrażenia, jak kiedyś. Dziś potrzeba czegoś nowego, unikalnego. Całe szczęście, na świecie nadal są ludzie kreatywni, prześcigający się w coraz to nowszych i lepszych pomysłach. Tworzone przez nich reklamy powinny być przykładem, tego jak zaciekawić odbiorcę, aby zwrócił uwagę na treść i przekaz.

Poniżej przykład reklamy przeglądarki internetowej Yahoo. Widząc coś takiego, nie sposób się nie „zatrzymać”. Szczególnie jeśli pojawia się ona nagle, wywracając nasz realizm do góry nogami.

Inny ciekawy projekt – reklama magazynu Playboy. Niby wygląda normalnie, ale jak spadnie deszcz to efekt murowany.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na wzmiankę zasługuje również, największa na świecie reklama. LG stworzyło ważący 1800 ton billboard o długości 240 metrów. I jak tu można go nie dostrzec?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Reklama w całości ruchoma? Czemu nie. Dobrym przykładem takiej kreacji jest reklama British Airways.

Kto powiedział, że billboard musi trzymać się wymiarów? Coraz więcej jest przykładów reklam, które w pełni wychodzą poza ramy. I to nie tylko te rozmiarowe.

Poniżej przedstawiamy przegląd najciekawszych i najbardziej kreatywnych przykładów reklamy billboardowej, zebranych z całego świata.