Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja PR Calling odpowiedzialna za social media Dembski-Nowak

Do grona klientów PR Calling dołączyła firma Dembski-Nowak, od blisko 14 lat pomagająca projektować, budować i modernizować budynki pod kątem efektywności energetycznej. W ramach współpracy agencja realizuje strategię komunikacyjną w mediach społecznościowych spółki.
O autorze
1 min czytania 2022-12-22

W ramach współpracy PR Calling realizuje opracowaną dla klienta strategię komunikacji w social media. Działania polegają m.in. na kreacji contentu, przygotowaniu materiałów graficznych oraz moderacji kanałów firmowych Dembski-Nowak na Facebooku i LinkedInie. Agencja wspiera klienta także w kontaktach z mediami oraz udziela konsultingu w zakresie bieżących działań komunikacyjnych.

– Od blisko 14 lat pomagamy budować i modernizować budynki z myślą o przyszłości. Chcemy, by każdy z nas mógł żyć i pracować w funkcjonalnych, przyjaznych dla środowiska budynkach, wykorzystujących jego odnawialne zasoby, z zachowaniem łatwej i optymalnej kosztowo eksploatacji. Poprzez działania w social media i kontakty z mediami, agencja PR Calling pomaga nam w edukowaniu społeczeństwa. Cieszymy się, że możemy uświadamiać i zwiększać wiedzę Polaków o tak istotne dla przyszłości naszej planety kwestie – komentuje Łukasz Dembski, partner zarządzający firmy Dembski-Nowak.

Współpraca została nawiązana w maju 2022 roku w wyniku rekomendacji. Za obsługę odpowiada zespół Fin & Tech Practice.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj