TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Engineering Tomorrow” – globalna kampania Danfoss

Firma Danfoss, wiodący na świecie dostawca technologii z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji, ogrzewnictwa, sterowania silnikami i maszyn mobilnych, wprowadziła nową globalną koncepcję swojej marki pod nazwą „Engineering Tomorrow”.
O autorze
1 min czytania 2014-09-25

Nowa definicja marki „Engineering Tomorrow”podkreśla silną tradycję Danfoss w zakresie innowacyjnych rozwiązań, które każdego dnia wpływają na życie ludzi na całym świecie. Jest również ściśle związana ze strategią grupy noszącą nazwę  „Core & Clear” wprowadzoną w 2010 roku. Na obecnym etapie skupia się ona na przyspieszeniu zyskownego wzrostu, poprzez bardziej ukierunkowane inwestycje, bardziej innowacyjne i zróżnicowane produkty, lepszą obsługę klientów oraz bardziej aktywny marketing w głównych obszarach, w których Danfoss poszukuje innowacji. Są nimi: Infrastruktura, Przemysł spożywczy, Energia i Klimat. „Engineering Tomorrow” pozwoli firmie Danfoss wyróżnić się na rynku.

Nowa koncepcja marki została wybrana w wyniku szeroko zakrojonych badań opinii, podczas których zapytano 4 tysiące obecnych i potencjalnych klientów z całego świata z czym kojarzy im się marka Danfoss oraz jakie mieliby oczekiwania wobec niej w przyszłości. Spośród 11 propozycji respondenci wybrali koncepcję „Engineering Tomorrow”, jako najbardziej reprezentatywną dla Danfoss, kojarzącą się z innowacjami i przyszłością. Zintegrowana kampania, prezentująca nowy wizerunek Danfoss została przygotowana przez duńską agencję Kunde & Co i obejmie działania w mediach elektronicznych, BTL, internecie, prasie i outdoorze. Główny nacisk działań marketingowych dedykowanych klientom końcowym i parterom Danfoss obejmie sześć największych rynków: Brazylię, Chiny, Indie, Niemcy, Rosję i Stany Zjednoczone. Dodatkowo kampania będzie nadzorowana przez niezależnego eksperta w dziedzinie marketingu, strategii i  brandingu – Rasmusa Bech Hansena. Hansen był zaangażowany w przygotowanie globalnej strategii, pozycjonowanie  marki oraz nową tożsamość marki Danfoss.

Polska część kampanii obejmie działania w prasie branżowej i internecie oraz aktywności bezpośrednio kierowane do klientów, instalatorów, dystrybutorów i projektantów, w tym spotkania, prezentacje i konkursy.

W związku z wprowadzeniem „Engineering Tomorrow” powstała nowa identyfikacja wizualna marki Danfoss, w tym odświeżona strona internetowa firmy, która jest odzwierciedleniem nowej marki, z charakterystycznym kolorem czerwonym, który jest nowym sposobem prezentacji Danfoss.  Więcej na stronie. Aspiracje Danfoss związane z koncepcją „Engineering Tomorrow” zostały przedstawione w nowym firmowym filmie, którego reżyserem jest zdobywca nagrody na festiwalu w Cannes – Christoffer Boe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing