McCANN rozpoczyna akcję "Bra Cam" dla Nestlé Fitness

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
McCANN rozpoczyna akcję

McCANN Worldgroup rozpoczął dzisiaj realizację nietypowej akcji społecznej „Bra Cam”, która ma przekonać kobiety na całym świecie do dbania o zdrowie piersi i samo badanie ich.

25 września w mediach społecznościowych pojawi się zabawny film dokumentujący, ile razy w ciągu dnia kobiecy biust jest obserwowany przez innych (w biustonoszu aktorki zostanie umieszczona kamera rejestrująca spojrzenia). Po obejrzeniu filmu kobiety zostaną poproszone o zamieszczanie postów z tagiem #CheckYourSelfie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ta zakrojona na globalną skalę akcja społecznościowa ma za zadanie przypominać kobietom,ich przyjaciółkom i znajomym o potrzebie regularnego badania piersi oraz do pogłębiania wiedzy na temat profilaktyki raka piersi.

Projekt jest firmowany przez firmę Nestlé, właściciela marki płatków FITNESS, który od lat zaangażowany jest w promowanie różnych aspektów dbania o zdrowie kobiet.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij