„Owocowa Poczta Jogurtowa” – nowy konkurs Bakomy

Ruszył internetowy konkurs firmy Bakoma – „Owocowa Poczta Jogurtowa”. Na fanpage’u „Nieidealna”, promującym markę Premium Gold, można wygrać markowe zegarki i aż 90 zestawów prezentów. Wystarczy zaproponować najciekawsze rozwiązanie „nieidealnej sytuacji”.
O autorze
1 min czytania 2014-09-25

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja content marketingu Goldbach Interactive (Polska).

Aby wziąć udział w konkursie „Owocowa Poczta Jogurtowa”, należy polubić fanpage „Nieidealna” na Facebooku oraz wymyślić kreatywne wyjście z opisanej w aplikacji konkursowej niecodziennej sytuacji, w której znaleźć się może każda kobieta. Codziennie trzy najciekawsze rozwiązania zagadki zostaną nagrodzone paczką prezentów od firmy Bakoma. Dodatkowo, w każdym z sześciu miast, w których będzie realizowany konkurs, wybrana zostanie jedna, najlepsza odpowiedź. Jej autorka otrzyma nagrodę tygodnia, czyli zegarek marki Fossil.

 – Celem konkursu jest wzmocnienie wizerunku jogurtu Bakoma Premium Gold, jako produktu przeznaczonego dla osób dynamicznych, prowadzących aktywny tryb życia, które bez problemu potrafią znaleźć wyjście z każdej sytuacji. W ten sposób postrzegamy kobiety z naszej grupy docelowej – mówi Magda Wilk, Project Manager w Goldbach Interactive.

Konkurs trwa od 15 września do 24 października. Co tydzień szansę na nagrody mają mieszkanki innego miasta: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta i Łodzi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na fanpage’u „Nieidealna”, który promuje jogurt Bakoma Premium Gold poprzez unikalny i wysokiej jakości lifestylowy content.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się