Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sony Interactive Entertainment zaprezentowało kontrolery dla osób z niepełnosprawnościami

Firma Sony Interactive Entertainment zaprezentowała Project Leonardo, czyli zestaw kontrolerów przygotowany z myślą o osobach z niepełnosprawnościami.
O autorze
1 min czytania 2023-01-05

Project Leonardo to nazwa robocza zestawu kontrolerów, który został zaprezentowany przez szefa PlayStation Jima Ryana na targach CES 2023. Posiadają one wiele funkcji pozwalających na dostosowanie sterowania pod indywidualne potrzeby każdego gracza. Nowy zestaw kontrolerów do PlayStation 5 umożliwi łatwiejszą i wygodniejszą obsługę gier dla osób z niepełnosprawnościami. W pracach nad kontrolerem brał udział zespół ekspertów z organizacji takich jak AbleGamers, SpecialEffect i Stack Up.

Project Leonardo został zaprojektowany tak, aby pomóc osobom z niepełnosprawnościami grać łatwiej, wygodniej i przez dłuższy czas, niż w przypadku obecnie stosowanych rozwiązań. Kontroler jest w pełni zintegrowany z PS5, wysoce konfigurowalny i współpracuje z wieloma zewnętrznymi akcesoriami, których celem jest zwiększenie dostępność dla osób z niepełnosprawnościami.

Nowy zestaw kontrolerów został stworzony, aby sprostać typowym wyzwaniom, przed którymi stoi wielu graczy z np. ograniczoną kontrolą motoryczną, w tym trudnościami z trzymaniem kontrolera przez dłuższy czas, dokładnym naciskaniem małych grup przycisków lub spustów, czy też optymalnym ustawieniem kciuków i palców na standardowym kontrolerze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ponieważ gracze mogą dostosować Projekt Leonardo do swoich potrzeb, nie ma jednego „właściwego” kształtu kontrolera. Chcemy umożliwić im tworzenie własnych konfiguracji. Kontroler może również elastycznie akceptować kombinacje akcesoriów zwiększających dostępność, aby stworzyć wyjątkową estetykę. Jestem podekscytowany tym, że na ostateczny design wpływ będą mieli gracze, zamiast zaprezentowania im kontrolera w pojedynczej, gotowej formie – powiedział So Morimoto, projektant w Sony Interactive Entertainment.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się