Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

iProspect wygrywa przetarg Zalando i zajmiesię obsługą mediową marki

iProspect (należąca do dentsu) ogłosiła, że została wybrana globalną agencją mediową Zalando. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów marki, co ma przyczynić się do przyspieszenia współpracy rynkowej i ciągłości kampanii międzynarodowych.
O autorze
1 min czytania 2023-01-10

Od stycznia 2023 r. iProspect będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup wszystkich mediów tradycyjnych na 25 rynkach Zalando, w tym: w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwecji, Włoszech, Polsce i Hiszpanii. To rozszerzenie dotychczasowych, wielokrotnie nagradzanych* kompetencji iProspect, dzięki któremu agencja będzie mogła ściśle współpracować z Zalando, aby pomóc w kształtowaniu przyszłości handlu detalicznego w regionie, jak i poza nim.

– Dla nas, nasi klienci są w centrum wszystkiego co robimy, chcemy być czymś więcej niż tylko platformą do kupowania najnowszych trendów modowych i lifestyle’owych. Zespół iProspect zrozumiał naszą ambicję bycia miejscem inspiracji i zaangażowania dla naszych odbiorców. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad tworzeniem głębszych więzi emocjonalnych między naszą marką a naszymi klientami – tłumaczy Ralph Rijks, wiceprezes ds. marketingu regionalnego w Zalando.

– Biorąc pod uwagę ponad 50 milionów aktywnych użytkowników w centrum Europy oraz wysoce wyrafinowany model współpracy w zakresie e-commerce i mody, konieczne było, aby nasze pomysły wniosły zarówno prostotę, jak i trafność do aktywacji mediów Zalando – powiedziała Amanda Morrissey, iProspect global client & brand president.

– Rozumiejąc kluczowe punkty styku zakupów na każdym rynku i sposób, w jaki przecinają się one z życiem ludzi, byliśmy w stanie pokazać, jak możemy bardziej angażować odpowiednich odbiorców, aby tworzyć głębsze więzi emocjonalne z klientami – dodaje Morrissey.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj