Agencja mediowa Zenith wygrała przetarg na obsługę mediową PepsiCo w Polsce

Agencja Mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg firmy PepsiCo w zakresie kompleksowej obsługi mediowej, w tym strategii komunikacji oraz planowania i zakupu wszystkich mediów dla całego portolio marek nowego Klienta. Obsługą PepsiCo zajmie się specjalna struktura pod nazwą Zenith Plus.
O autorze
0 min czytania 2023-01-11

Przetarg rozpoczął się jesienią 2022 r., a jego celem był wybór strategicznego partnera mediowego.

– To był wyjątkowo wymagający proces, charakteryzujący się ogromną dbałością o każdy szczegół naszych propozycji zarówno strategicznych, jak i kosztowych. Włożyliśmy w przetarg maksymalne zasoby energii, wiedzy i ekspertyzy naszych najlepszych talentów ze wszystkich kluczowych dziedzin marketingu. Cieszymy się, że zostało to docenione przez jednego z największych i najbardziej progresywnych globalnych marketerów działających w Polsce – mówi Anna Bartoszewska, dyrektor generalna agencji mediowej Zenith.

Za obsługę PepsiCo odpowiadać będzie struktura Zenith Plus, utworzona specjalnie na potrzeby obsługi tego marketera. Współpraca rozpocznie się w lutym br. (2023 r.) Przetarg koordynowała firma audytorska Stars.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj